فرمانده انتظامی استان گلستان از دستگیری عوامل قتل 2 نوجوان گنبدی خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرتیپ دوم ستاد علی اکبر جاویدان درباره این حادثه افزود: خبر کشف جسد این 2 نوجوان 16 ساله در یکی از روستاهای گنبد کاووس روز دوازدهم مردادماه جاری به پلیس واصل شد که بلافاصله تیم‌های بررسی صحنه جرم در محل حاضر و اقدامات اولیه برای کشف علت انجام گرفت.

وی عنوان کرد: پس از تحقیقات اولیه و تایید علت مرگ ناشی از ضربات چاقو توسط پزشکی قانونی، پلیس در ادامه کار به 2 نفر مظنون شد که پس از 48 ساعت کار اطلاعاتی و تخصصی شب گذشته در گنبد کاووس دستگیر و مورد بازجویی فنی قرار گرفتند.

جاویدان گفت: با توجه به مستندات غیرقابل انکار قاتل اصلی بنام 'ع _ الف' 21 ساله لب به اعتراف گشوده و با بیان جزئیات علت و انگیزه و نحوه قتل را بیان و اضافه کرد اجساد را با کمک همدستش به محل دورافتاده منتقل و دفن کرد.

فرمانده انتظامی گلستان انگیزه قاتل را انتقام‌جویی و رقابت برای ازدواج با یک دختر بیان کرد و افزود: قاتل روز حادثه مقتول را به‌منظور مذاکره در محلی فرا خوانده که در مسیر بازگشت و با نقشه قبلی رقیب خود را به قتل رسانده و از ترس فاش نشدن جرمش دوست مقتول را هم به ضرب چاقو از پای درآورد.

همچنین رئیس دادگستری کل گلستان از رسیدگی ویژه به پرونده قتل 2 نوجوان گنبدی در دادسرای عمومی و انقلاب این شهر خارج از نوبت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دادگستری گلستان، هادی هاشمیان گفت: قاتل و یکی از همدستان وی دستگیر شده‌اند و تلاش برای دستگیری همدست دیگر آنها ادامه دارد. یکی از دستگیرشدگان به قتل و جزئیات آن اعتراف کرده که در بازرسی از صحنه جرم شواهد و مدارکی به دست آمده است.

هاشمیان افزود: مقتولان که 2 نوجوان 14 و 16 ساله بوده اند ششم مرداد ماه جاری توسط قاتل در بیابان‌ های اطراف روستای حاجی قوشان گنبدکاووس دفن شدند که بارندگی‌ 11 مرداد بخشی از اجساد آنها را آشکار و به کشف جرم کرد.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.