به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، مجید رستمی افزود: (ه. الف) متهم به اخلال در نظم عمومی از طریق تیراندازی، حمل و نگهداری سلاح غیرمجاز جنگی از نوع کلاشینکف، قدرت نمایی با سلاح جنگی و ارتکاب سه فقره قتل عمدی می باشد.
وی علت و انگیزه اصلی این جنایت را انتقام جویی شخصی اعلام کرد و گفت: طبق نظریه کمیسیون پزشکی قانونی، در خصوص وضعیت روحی و روانی متهم حین ارتکاب جرم، فاقد اختلال روانی تشخیص داده شده است.
وی اظهار کرد: ساعت سه بامداد هشتم فروردین سال جاری طی گزارش پاسگاه انتظامی خاتون آباد مبنی بر وقوع سه فقره قتل در روستای حسین آباد دهدار، بلافاصله بازپرس شعبه دوم دادسرای جیرفت به همراه کارگاهان پلیس آگاهی در محل حادثه حاضر می شوند.
دادستان جیرفت گفت: پس از بازدید میدانی قاضی پرونده از صحنه وقوع جرم، مشخص شد جوانی 27 ساله به نام (ه .الف) عامل تیراندازی و قتل های اخیر می باشد که پس از ارتکاب جنایت متواری شده است.
وی عنوان کرد: بلافاصله پس از وقوع این حادثه تلاش های ماموران انتظامی و امنیتی برای دستگیری قاتل آغاز و پس از 23 روز متهم در محل مخفیگاهش در استان یزد دستگیر شد و در اولین بازجویی به ارتکاب بزه اقرار کرده است.
شهرستان جیرفت با 308 هزار نفر جمعیت از چهار بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه و جبالبارز تشکیل شده و در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
خبرنگار: روح الله صائب ** انتشار: رسول محمدحسنی
6003/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.