سرخوش کرمزاده روز جمعه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: متخلفان در روستاهای دربند و کشفی آستارا به تصرف اراضی ملی اقدام کرده بودند که با پیگیری حقوقی، سازه های غیر مجاز آنها تخریب و اراضی ملی آزاد شد.
وی افزود: در این رابطه نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی، سه فرد متخلف را دستگیر و به محاکم قضایی معرفی کردند.
وسعت اراضی ملی آستارا 40 هزار هکتار است و 32 هزار هکتار آن را گونه های جنگلی بلوط، راش، توسکا، ممرز، نمدار، ملج، لیلکی، انجیلی، آزاد، افرا، گردو، شیردار، گیلاس وحشی، فندق، شمشاد جنگلی و ون تشکیل می دهد.
**گلباران مزار شهدای آستارا به مناسبت هفته دفاع مقدس
به گزارش خبرنگار ایرنا؛ این آئین عصر پنج شنبه با هدف تجدید پیمان با آرمان های رهبر کبیر انقلاب و شهدای دفاع مقدس برگزار شد و حاضران با ذکر فاتحه و غبارروبی مزار شهدا، یاد و خاطره شهیدان را گرامی داشتند.
رئیس بنیاد شهید آستارا در حاشیه این آیین گفت: رشادت های فراموش نشدنی جوانان غیور و با اخلاص در دفاع مقدس، آرامش و امنیت را به کشور هدیه داده است.
حجت الاسلام اصغر ابراهیمی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان را مهم دانست و افزود: شهدا با جانفشانی های، درس وحدت و یکپارچگی را به ملت آموختند.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده و 166شهید را تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.
خبرنگار: یوسف هدایتی**انتشار دهنده: بابایی
7105 / 7124 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.