به گزارش خبرنگار ایرنا، جشن شکوفه ها ویژه نوآموزان بدو ورود به دبستان در دو هزار و 100 مدرسه مقطع ابتدایی استان گیلان با حضور پرشور کلاس اولی ها و اولیاء آنان برگزار شد.
این دانش آموزان به منظور آشنایی با فضای واحدهای آموزشی و معلمانشان زودتر از اول مهر ماه به مدرسه رفتند و با به صدا درآمدن زنگ شکوفه ها، با عبور از زیر قرآن مجید وارد کلاس هایشان شدند.
جشن غنچه ها ویژه پیش دبستانی ها نیز امروز چهارشنبه همزمان با سراسر کشور در استان گیلان برگزار شد و بیش از 25 هزار نفر از کودکان پیش دبستانی نیز راهی مراکز پیش دبستانی شدند.
مدیرکل آموزش و پرورش گیلان روز چهارشنبه در مراسم استانی جشن شکوفه ها در دبستان شهدای سلیمانداراب رشت با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید برای کلاس اولی ها بیان داشت: اولین روز مدرسه، روزی است که در خاطره ها باقی می ماند.
مهدی حاجتی با اشاره به اهمیت تعلیم و تربیت در کودکی و مقطع ابتدایی در مدارس افزود: آموزش نظم و مسوولیت پذیری به دانش آموزان در فضاهای آموزشی مورد توجه است.
وی نقش معلمان را در آموزش و پرورش آینده سازان ایران اسلامی بسیار مهم عنوان و تصریح کرد : معلمان در تعلیم و تربیت فرزندانمان نقش محوری و تعیین کننده دارند.
در سال تحصیلی گذشته بیش از 375 هزار دانش آموز در مدارس استان گیلان تحصیل کردند.
شنبه اول مهر سال تحصیلی 97 - 96 آغاز می شود.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده:بابایی
7286 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.