مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان گفت: ساخت و تجهیز خانه مشاهیر در موزه میراث روستایی گامی در جهت پاسداشت داشته‌های ارزشمند معنوی است.

به گزارش ایلنا از رشت، ایوب احمدی مدیرکل دیوان محاسبات گیلان به همراه رضا علیزاده و معاونین وی از موزه میراث روستایی استان بازدید کردند.

در این دیدار نحوه ساخت و تجهیز خانه مشاهیر در موزه میراث روستایی گیلان مورد بررسی قرار گرفت.

رضا علیزاده مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان با اشاره به نقش مشاهیر در توسعه فرهنگ و هنر یک سرزمین اظهار داشت:ساخت و تجهیز خانه مشاهیر در موزه میراث روستایی گامی در جهت پاسداشت داشته های ارزشمند معنوی است.

وی تلفیق معماری بومی و مدرن را از خصوصیات مثبت در ساخت این بنا خواند و افزود: بنای مذکور با مساحت 365 مترمربع در 3 طبقه مامنی برای نمایش مشاهیر و افتخارات خواهد بود.

در ادامه ایوب احمدی مدیرکل دیوان محاسبات گیلان،موزه میراث روستایی را فخر استان قلمداد کرد و بیان داشت:حوزه گردشگری گیلان نیازمند بسترسازی و ایجاد تاسیسات جدید است تا رونق اقتصادی را فراهم آورد.

وی تلاش میراث فرهنگی گیلان در جهت ایجاد توسعه پایدار گردشگری را شایسته تقدیر خواند و بیان داشت: همگرایی و تعامل لازمه پیشرفت و تعالی استان در ابعاد مختلف است.

بازدید از هتل ایران و ساختمان پست در میدان شهرداری رشت بخش دیگری از این بازدید بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.