به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی سازمان مدیریت وبرنامه‌ریزی گیلان به ایرنا، کیوان محمدی در نشست بررسی نظام نامه تدوین برنامه توسعه شهرستان ها در رشت بیان داشت: تلاش ما آن است که این برنامه واقعی باشد؛ برای واقعی‌تر شدن این برنامه، نیاز است که فرمانداران نقش سازنده‌ و کارآمدتری داشته باشند.
وی در خصوص برگزاری جلسات برنامه توسعه شهرستان عنوان کرد: باید این نوع جلسات در فاصله های زمانی کوتاه استمرار داشته باشد و فرمانداران شهرستان‌ها نیز باید در این امر جدیت بیشتری داشته باشند تا با ذهنیت و نگاه واحد، بتوانیم در مسیر درست برنامه‌ریزی قدم برداریم.
محمدی اظهار داشت: از هم اکنون باید برنامه سال آینده (1397) در حوزه‌های مختلف مشخص شود و اگر فرمانداری‌ها در این خصوص نتوانند خود را با برنامه‌های تدوین شده، هماهنگ و یا در این کار با سستی و رخوت عمل کنند، با مشکل مواجه خواهند شد.
در ادامه این جلسه معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان نیز به وظایف و اختیارات کمیته برنامه‌ریزی شهرستان‌ها اشاره و بیان کرد: این کمیته‌ معطوف به برنامه‌ریزی است ولی در عمل شاهد آن هستیم که به بودجه‌ریزی روی آورده است.
روزبه رحمانیان گفت: بدنه کارشناسی فرمانداری ، معاون عمرانی استانداری و دانشگاه می‌توانند با اشتراک جمعی و نگاه بلند مدت به پیشنهاد نظام‌نامه مطرح شده فکر کنند.
استان گیلان با افزون بر 14 هزار و 700 کیلومتر مربع مساحت و حدود 2 میلیون و 500 هزار نفر جمعیت، 16 شهرستان، 52 شهر و 43 بخش، 109 دهستان و 2 هزار و 583 آبادی دارای سکنه دارد.
دریافت خبر: سلیمانی ** انتشاردهنده:کبیری
7296/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.