مسئول روابط عمومی هیات فوتبال گیلان روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: همچنین مونا ثریابین ، زهرا معصومی و فاطمه محمدی از گیلان به عنوان بازیکن، به همراه تیم ملی فوتبال دختران زیر 15 سال ایران در رقابت های کافا آسیا شرکت داشتند.
علیرضا وهابی افزود: : تیم ملی فوتبال دختران زیر 15 سال ایران در جریان این رقابت ها برابر تیم تاجیکستان با نتیجه سه بر یک به برتری رسید ، مقابل تیم قرقیزستان به نتیجه مساوی بدون گل دست یافت و با نتیجه 2 بر صفر مغلوب تیم ازبکستان شد و پس از این تیم در رتبه دوم این مسابقات قرار گرفت.
وی ادامه داد: علاوه بر حضور معصومه جهانچی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال دختران زیر 15 سال ، خوشبختانه سه بازیکن گیلانی نیز در این دوره از رقابت ها درخشش خوبی داشتند و در هر سه بازی ، نمایندگانی از گیلان در زمین مسابقه حضور داشتند.
وهابی یادآور شد: رقابت های فوتبال کافا آسیا زیر نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا و در مناطق مرکز آسیا، غرب آسیا، جنوب و جنوب شرقی آسیا و رقابت های مرکز آسیا با حضور تیم های فوتبال دختران ازبکستان، ایران، تاجیکستان و قرقیزستان برگزار شد.
**
در ادامه مسابقات فوتبال لیگ برتر جوانان گیلان، تیم سپیدرود رشت با 6 گل تیم شهرداری رودسر را شکست داد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، در این دیدار از هفته پنجم این رقابت ها ، تیم فوتبال سپیدرود رشت در یک بازی برتر موفق شد با نتیجه 6 بر صفر برابر حریف خود به برتری برسد.
در جریان این دیدار ، تیم فوتبال جوانان سپیدرود رشت بر بازی تسلط کاملی داشت و سرانجام در یک بازی یکطرفه ، به یک پیروزی پرگل دست یافت.
تیم فوتبال سپیدرود رشت با این برتری پرگل ، علاوه بر کسب سومین پیروزی خود در این رقابت ها ، به صدر جدول این مسابقات نیز صعود کرد.
در دیگر دیدارهای برگزار شده از هفته پنجم مسابقات فوتبال لیگ جوانان گیلان ، تیم فوتبال نصر رشت با نتیجه یک بر صفر سرخپوشان لاهیجان را شکست داد و تیم فوتبال جوانان شهرداری ماسال با نتیجه یک بر صفر ایرانمهر رشت را مغلوب کرد.
همچنین در دیگر دیدار برگزار شده ، تیم های جوانان شهدای نویر انزلی و شهرداری فومن رو در روی هم قرار گرفتند و در نهایت تیم شهرداری فومن با نتیجه سه بر 2 حریف قدرتمند خود را مغلوب کرد.
در جدول رده بندی این رقابت ها نیز، تیم های فوتبال جوانان سپیدرود رشت و نصر رشت با کسب 10 امتیاز در صدر جدول قرار دارند ، تیم شهدای نویر انزلی نیز با کسب 9 امتیاز در رتبه سوم قرار دارد.
در رقابت های فوتبال لیگ جوانان باشگاه های استان گیلان ، 12 تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.
خبرنگار: حسین مجرد **انتشار دهنده: بابایی
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.