رحیم حیدری روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا ،حضور به موقع منجیان غریق را از عوامل مهم نجات این افراد عنوان و اظهار کرد : متاسفانه این افراد بدون توجه به هشدارهای ایمنی در خارج از طرحهای سالمسازی دریا اقدام به شنا کرده بودند.
وی در ادامه با بیان اینکه امسال تعداد 4 طرح سالمسازی دریا در مناطقی چون لله وجه سر، انبارسر ، عسگرآباد و شهر بندرکیاشهر این شهرستان گشایش یافته افزود : بیش از 40 نفر از عوامل امداد و نجات، منجیان غریق ،نیروهای انتظامی ، خدماتی نیز به همراه تجهیزات مناسب در این طرحها مستقر شده اند.
وی با بیان اینکه آغاز فعالیت طرح های سالمسازی دریا در سواحل شهرستان ، بر اساس دستورالعملهای وزارت کشور صورت گرفته یادآور شد: امسال همچنین تعداد 26 نقطه خطر آفرین نیز در سواحل این شهرستان شناسایی و نسبت به استقرار نیروهای نجات غریق و امداد و نجات در آنها اقدام شده است.
وی به گشتهای پوششی و امدادی دو دستگاه جت اسکی و دو دستگاه قایق موتوری در سواحل بخش بندرکیاشهر اشاره و تصریح کرد: خوشبختانه امسال هیچگونه غریقی در طرحهای سالمسازی دریا در این شهرستان نداشته ایم.
حیدری با اشاره به تاثیر فعالیت طرح های سالمسازی دریا در ایجاد نشاط در بین مسافران و گردشگران تصریح کرد: با ایجاد امکانات مناسب رفاهی و خدماتی در سطح سواحل تلاش شد تا رضایت مندی گردشگران و میهمانان تابستانی در این شهرستان فراهم شود.
وی با بیان اینکه فعالیت طرح های سالمسازی دریا در این شهرستان تا پایان فصل گرما همچنان ادامه دارد افزود: این شهرستان از وجود 37 کیلومتر نوار ساحلی در بخش بندرکیاشهر برخوردار است.
شهرستان آستانه اشرفیه با داشتن دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر در شرق استان گیلان قرار دارد.
خبرنگار: علیرضا رنجکش**انتشار دهنده: بابایی
7287 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.