ابوطالب جوان روز جمعه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: از بین 22 اثر ارسالی به دبیرخانه این جشنواره، 9 اثر به بخش نهایی راه یافته است و این جشنواره از 14 تا 17 شهریور ماه در سالن خاتم الانبیاء رشت برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به این که تلخون به کارگردانی سیامک حسن زاده در سالن تئاتر آستارا اجرا می شود یاداور شد: پیش از این، 2 نمایش از آستارا به کارگردانی حسن زاده به بیست و چهارمین و بیست و ششمین جشنواره تئاتر گیلان راه یافته بود.
وی اظهار کرد: در نمایش 75 دقیقه ای تلخون سیامک حسن‌زاده، کیومرث کبریان، آرش جوهری، مریم فضلعلی‌زاده، سعید نیک‌باطن، سماء لطیفی، غزاله فرخ، مهتاب سردی، رضا شکرانی، میلاد ده‌نشین و آیدین جوان‌مجرد بازی می کنند و عشق، خیانت و زندگی مشترک از موضوعات آن است.
** آغاز به کار مجدد مرکز رسانه های دیجیتال آستارا، پس از یک سال تعطیلی
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا با اشاره به اینکه نخستین مجتمع و مرکز رسانه‌های دیجیتال شهری گیلان در سال 94 در اداره ارشاد این شهرستان افتتاح شد، گفت: این مرکز بعد از حدود یک سال فعالیت، به علت مسائلی در حوزه مدیریت و تجهیزات آن، تعطیل شده بود.
جوان افزود: این مرکز با هدف نشر فرهنگ دیجیتال، آشنایی بیشتر جوانان با رسانه‌های دیجیتالی و ارائه اینترنت پاک با 27 سیستم رایانه فعالیت دوباره خود را آغاز کرد و خدماتی مانند بازی سرا، کافی‌نت، تولید و راه‌اندازی وب و ارائه و تولید نرم‌افزارهای فرهنگی و اسلامی را ارائه می دهد.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده و 400 هنرمند در آن ساماندهی شده است.
خبرنگار: یوسف هدایتی**انتشار دهنده: بابایی
7105 / 7124 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.