به گزارش خبرنگار ایرنا در این دوره آموزشی که در مهمانسرای المپیک مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت آغاز شده ، پیتر بارندس از هلند و جان فرانسوا از فرانسه به عنوان مدرس حضور دارند.
مدیر روابط عمومی و بین الملل فدراسیون ورزش های همگانی در خصوص برپایی این همایش گفت: این دوره آموزشی ، یکی از دوره های تعریف شده انجمن جهانی ورزش همگانی است.
ملیکا شهاب افزود: خوشبختانه فدراسیون ورزش های همگانی در بحث برگزاری دوره های بین المللی موفق بوده و این دوره نیز در گیلان و شهرستان رشت آغاز شده است.
وی ادامه داد: با توجه به موفقیت هیات ورزش های همگانی گیلان در سطح کشور و فعالیت خوب این هیات، بنا به تصمیم فدراسیون ، گیلان میزبان این دوره آموزشی شد.
جهانی شدن ورزش همگانی ، ورزش برای گروه های هدف ، ورزش و سرمایه اجتماعی ، بازاریابی روابط عمومی و ارتباطات ، ورزش و گردشگری ، ورزش ها و بازی های سنتی ، ورزش داوطلبانه برای همه ، امکانات و فضاهای عمومی ، توسعه استراتژی در ایران و همچنین برنامه ها و نظارت ارزیابی در ورزش همگانی از مباحث این دوره است که توسط دو مدرس خارجی ، آموزش داده می شود.
دبیر هفتمین دوره آموزش بین المللی ورزش های همگانی نیز در خصوص برپایی این دوره آموزشی به ایرنا گفت: در این دوره ، 110 مدیر و مربی ورزش های همگانی از سراسر کشور حضور دارند.
مریم بخشی افزود: در این دوره آموزشی که به مدت پنج روز در رشت ادامه خواهد یافت ، مباحث روز مدیریت و رهبری ورزش همگانی و آخرین نظارت ارائه شده در این حوزه به صورت تئوری توسط مدرسان ارائه می شود.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشاردهنده: کبیری
7285 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.