به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی فرمانداری آستارا به ایرنا یونس رنجکش در جلسه فرعی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در فرمانداری این شهرستان افزود: از چالش‌های مهم حوزه امور اجتماعی، حضور معتادان متجاهر در جامعه است و ساماندهی آنها را به ضرورتی غیر قابل انکار تبدیل شده است.
وی اضافه کرد: نبود کمپ های ترک اعتیاد اجباری از خلاء های جدی حوزه اجتماعی آستاراست و باید دستگاه های مرتبط ، با مجوز شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و کشور، به راه اندازی آن اقدام کنند.
وی افزود: این شهرستان به سبب قابلیت‌های گردشگری در طول سال میزبان گردشگران داخلی و خارجی است و داشتن شهری زیبا و دور از ناهنجاری‌های اجتماعی، نقش مهمی در جذب و ماندگاری گردشگر خواهد داشت.
رنجکش خاطرنشان کرد: حضور معتادان متجاهر در شهر از سوی مردم به مسئولان گزارش می شود و رسیدگی به این موضوع باید در دستور کار مسئولان امر قرار گیرد.
فرماندار آستارا اضافه کرد: بسیاری از جرایم خرد در جامعه از سوی معتادان متجاهر صورت می گیرد و با نگهداری و کنترل آنان می توان از فاجعه های اجتماعی جلوگیری کرد.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده است و سه مرکز ترک اعتیاد، زیر نظر اداره بهزیستی این شهرستان فعالیت می کند.
دریافت خبر: هدایتی ** انتشاردهنده: کبیری
7105 / 7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.