به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی فرمانداری آستارا به ایرنا؛ یونس رنجکش در جلسه آئین بزرگداشت شهدای هفته دولت در فرمانداری این شهرستان افزود: هر قدر برنامه ها دارای جذابیت بیشتر باشد، قادر به جذب مخاطبان بیشتری خواهد بود.
وی با بیان این که جامعه تشنه معنویت و ارزش‌های اسلامی است ، خواستار تنوع و کیفیت بخشی به برنامه های بزرگداشت شهدا شد و اضافه کرد: برای انتقال فرهنگ شهادت باید متناسب با ذائقه نسل جوان جامعه عمل کنیم .
رنجکش ادامه داد: ظرفیت بسیاری در این شهرستان و جامعه ایثارگران وجود دارد و می توانیم از آنها در غنی سازی برنامه ها با موضوع ارزش های دفاع مقدس و میراث ماندگار شهدا و ایثارگران استفاده کنیم.
** بر اساس گزارش دیگری از روابط عمومی فرمانداری آستارا به ایرنا یونس رنجکش فرماندار این شهرستان به مناسبت هفته دولت با خانواده شهیدان رستم والایی، خدمت ده ساز، بصیر ضیافتی مقدم و ناصر وصلی در روستای گیلده آستارا دیدار کرد.
وی در این دیدارها گفت: هر کس با خانواده‌ شهدا همنشین شود جز صفا و مهربانی چیز دیگری نمی بیند و این درس بزرگی برای جامعه و نیکوکاری، صبر، بردباری و از خود گذشتگی است.
وی افزود: همه مدیون خانواده هایی هستیم که با اهدای فرزندان خود در راه نظام و کشور، با صبر و بردباری روزگار می گذرانند و توقعی از مسئولان ندارند.
شهرستان آستارا در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده و 166 شهید را به نظام جمهوری اسلامی تقدیم کرده است.
دریافت خبر: هدایتی**انتشار دهنده: بابایی
7105 / 7124 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.