رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه وشهرسازی استان گیلان عملکرد کمیته ماده 26 قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان تشریح کرد .

به گزارش ایلنا از رشت، موسوی عربانی، رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه وشهرسازی از تشکیل کمیته ماده 26 قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان در راستای اجرای ماده 26 قانون نظام مهندسی خبر داد و گفت : این کمیته از ابتدای سال 96 کار خود را آغاز نمود و اعضای آن متشکل از نمایندگان اداره نظام مهندسی و مدیریت حراست این اداره کل و نماینده سازمان نظام مهندسی ساختمان استان می باشد و وظیفه این کمیته بررسی عملکرد مکاتبات برون سازمانی توسط دفاتر نمایندگی نظام مهندسی ساختمان می باشد.

موسوی تصریح کرد : در گام نخست این کمیته به شهرداری ها و بخشداری های رضوانشهر و پره سر جهت دریافت مدارک و مستندات مراجعه نمود و با مشاهده تعدادی تخلف که توسط دفاتر مهندسی بوجود آمده بود مقرر گردید طبق ضوابط و مقررات با متخلفین برخورد گردد.

وی در پایان گفت : گام بعدی این کمیته بازدید و بررسی پرونده های ساختمانی شهرداری ها و بخشداری های ماسال و شاندرمن است که در دست اقدام است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.