مدیر کل دفتر امور شهری و شوارهای استانداری کردستان از افزایش ده درصدی بودجه شهرداری‌های استان در سال ۹۶ خبر داد.

به گزارش ایلنا، جمشید اسدی در همایش شهرداران استان کردستان در بانه با بیان این مطلب اظهار داشت: بودجه سال ۹۶ شهرداری‌های استان کردستان ۳۱۰ میلیارد تومان بوده که این مبلغ نسبت به سال قبل ۱۰ درصد افزایش داشته است.

وی خاطرنشان کرد: سال ۹۵ حدود ۸۲ درصد از بودجه شهرداری‌ها محقق شده و این مهم با هم افزایی و تلاش شهرداران و شورای‌های شهر محقق گردیده است.

اسدی ابزار امیداواری کرد با تشریک مساعی هرچه بیشتر شوارهای دوره پنجم و شهرداران در سال‌جاری خدماتی در خور شان مردم استان ارائه شود. 

وی میزان کمک‌های مالی به شهرداری‌های استان در سال ۹۵ را یکصد و هجده میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: این رقم نسبت به سال ۹۴ از رشد ۶۰ درصدی برخوردار است که با توجه به وضعیت مالی کشور تخصیص این اعتبارات نشان از توجه ویژه دولت تدبیر و امید به استان کردستان دارد.

وی اظهار داشت: از محل اعتبارات بند ۶ تبصره ۲ قانون بودجه سال ۹۵ مبلغ ۲۲ میلیارد تومان به شهرداری‌های زیر ده هزار نفر جمعیت کمک شده است.

جمشید اسدی از تخصیص بیش از ده هرار تن قیر در قالب تفاهم‌نامه بین اداره کل راه و شهرسازی و ۷ شهرداری در سطح استان کردستان در سال ۹۵ خبر داد.

 مدیر کل امور شهری و شوارهای استانداری کردستان گفت: با توجه به اینکه سیاست دولت برای پرداخت اعتبارات در قالب اسناد خزانه‌ای است، ضروری است شهرداران آگاهی لازم را در این خصوص کسب نمایند و از تجارب سایر دستگاه‌های اجرایی استفاده نمایند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.