به مناسبت ۱۷ مرداد مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با مدیر کل، معاونین و خبرنگاران صدا و سیمای مرکز گیلان دیدار کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، علی خاوری مدیرکل راه و شهرسازی گیلان امروز مصادف با روز خبرنگار با حضور در صدا و سیمای مرکز گیلان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و تبریک این روز به تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه این مرکز اظهار داشت :17 مراد روزی است که طلوع آفتاب آن همراه است با نام شهیدی از  حوزه رسانه، که به حق به نام روز خبرنگار نام‌گذاری شده است.

وی خاطرنشان کرد: 17 مرداد در گرما گرم فصل تابستان، ایران اسلامی سرشار می‌شود از عطش تجلیل و پاسداشت قشری از جامعه که بی‌ادعا تمام وجود خود را در طبق اخلاص می‌گذارند تا در سریع‌ترین زمان ممکن در راستای آگاهی‌بخشی و آگاهی‌سازی جامعه سخت‌ترین شرایط را با کمترین امکانات در اختیار مخاطب قرار دهند.

خاوری در ادامه با ارائه گزارشی از عملکرد و برنامه های در دست اقدام حوزه خود و همچنین با اشاره به پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت خاطرنشان کرد :  صدا و سیما یکی از رسانه هایی است که رسالت اصلی اش این است که طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب در بحث اخبار وثوق، صحت، سرعت و دقت لازم را به خرج دهد که بحمدالله صدا و سیمای گیلان در این امر پیشرو است.

در پایان این دیدار مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با اهدای لوح تقدیر به مدیریت واحد مرکزی خبر صدا و سیمای گیلان و همکاران ایشان تقدیر به عمل آورد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.