معاون سیاسی- اجتماعی فرمانداری رودبار گفت: واکاوی نقاط ضعف وقوت در حین اجرای برنامه ها می‌تواند نقش مؤثری در رفع نواقص و اجرای بهتر این برنامه ها در ادامه کار و سال‌های آینده داشته باشد.

به گزارش ایلنا از رودبار، انصاری در نشست ستاد اوقات فراغت اظهار داشت: جهت گذراندن اوقات فراغت، نهادهای ذیربط بایستی تمام تلاش خود را در جهت فراهم سازی بسترهای مناسب برای پر کردن و غنی کردن اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان فراهم آورند که در این راستا بهره گرفتن از کارشناسان و مربیان مجرب این عرصه الزامی است.

وی با بیان اینکه پر کردن اوقات فراغت باید مبتنی بر مصونیت‌سازی باشد، گفت: امکانات برای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان باید به صورت متوازن در تمام شهرستان توزیع شود.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری رودبار خاطر نشان کرد:  دستگاههای مسئول می توانند با تعامل ، همکاری و مدیریت امکانات ضمن پرهیز از موازی کاری در زمینه بهتر اجرا شدن این برنامه ها برای نوجوانان و جوانان گام بردارند. ایشان از تنوع بخشی به عنوان ضرورت‌های برنامه‌های اوقات فراغت نام برد و گفت: هر اندازه برنامه‌های اوقات فراغت از غنای بیشتری برخوردار باشد، موجب افزایش‌رضایتمندی و مشارکت بیشتر نوجوانان و جوانان و خانواده های آنان می شود.

انصاری در پایان بر ضرورت نظارت دقیق بر کیفیت و کمیت برنامه‌های اوقات فراغت در این شهرستان تاکید کرد و با اشاره به اهمیت بازنگری برنامه‌های اوقات فراغت جوانان اذعان داشت : واکاوی نقاط ضعف و قوت در حین اجرای برنامه ها می تواند نقش مؤثری در رفع نواقص و اجرای بهتر این برنامه ها در ادامه کار و سال‌های آینده داشته باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.