مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از ایجاد دفاتر نمایندگی هلال احمر در 5 بخش شهر رشت خبر داد.

به گزارش ایلنا  مهدی ولی پور در مراسم تودیع و معارفه رییس هلال احمر رشت، بیان کرد: هلال احمر رشت با تعامل صورت گرفته و کمک فرماندار و بخشداران به زودی 5 دفتر نمایندگی علاوه بر شعبه مرکزی در رشت احداث می کند که بتواند پاسخگوی نیازهای جمعیت باشد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان تصریح  کرد:پیش از انقلاب 70درصد از دارایی و وقفهای هلال احمر توسط واقفین و خیرین صورت می گرفته اما در حال حاضر مسئله وقف و کمک مردم به هلال احمر کمتر شده که نشان از ضعف اطلاع رسانی و شناسایی اهداف این نهاد بزرگ خیریه به مردم است.

وی خاطرنشان کرد :هلال احمر باید با جذب خیرین و اعضای جوان و داوطلبان در لایه های اجتماعی نفوذ کرده و از ظرفیت و کمک های مردمی در رسیدن به نقطه مطلوب که همان توانمندسازی  مردم در زمان حوادث، آموزش عموم و تقویت امکانات و تجهیزات و داشتن نیروهای مجرب و متخصص است دست یابد . 

ولی پور با توجه با برنامه پنج ساله جمعیت هلال احمر در جذب اعضای جوان و داوطلب گفت: از هلال احمر رشت انتظار می رود با توجه به وجود ظرفیت های کافی و تلاش  بیشتر از قبل بتواند به سرانه مشخص شده در جذب اعضا پرداخته و تعامل بیشتری با داوطلبان و خیرین داشته باشد . 

وی افزود: استقلال ساختمان اداری شعبه رشت، مشخص شدن تکلیف پایگاه جاده ای رشت واقع در اسطلخ جان و انتقال آن به سراوان،ایجاد دفاتر نمایندگی در 5 بخش شهر رشت و تعامل بیشتر کارکنان و رییس شعبه با مسئولین شهرشتان از  برنامه های این شعبه است. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت:شهر رشت در حال حاضر دارای 900 هزار نفر جمعیت است که یک شعبه قادر به پاسخگویی به نیازهای و برنامه های در دست اجرای پنج ساله هلال احمر نمی باشد. 

ولی پور ادامه داد:  ظرفیت های بالقوه زیادی در هلال احمر وجود دارد که باید با تلاش بیشتر و همکاری و همدلی کارکنان برای تحقق اهداف هلال احمر به صورت بالفغل در آید.

در پایان این مراسم از زحمات توحید شریعتی تقدیر و رضا سلیمی بعنوان سرپرست جمعیت هلال احمر رشت معرفی شد. 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.