به گزارش خبرنگار ایرنا مدیرکل آموزش و پرورش گیلان روز پنجشنبه در حاشیه برگزاری این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هدف از برگزاری این جشنواره استفاده از تجارب مستند معلمان در راستای دسترسی به دستاوردهای پژوهشی در آموزش و پرورش است.
مهدی حاجتی با اشاره به برگزاری جشنواره های مختلف در سطح مدارس گیلان در طول سال افزود: با توجه به ارتقای حرفه ای کار معلمان به عنوان یکی از دستورالعمل های وزارت آموزش و پرورش ، در طول سال همه کسانی که در جشنواره ها موفق به کسب رتبه توسط داوران شوند، مورد تقدیر قرار می گیرند.
وی افزود: در جشنواره ها، مفاهیم تعلیم و تربیت حاصله از سوی معلمان به همراه آخرین شیوه های تدریس و همچنین آسیب شناسی و ارائه راهکارهای نوین با به کار بستن این دستاوردها در اختیار دیگران قرار می گیرد که این بهترین روش برای آمادگی و کسب شایستگی کارکنان در جهت توانمندسازی آنان است .
وی یادآور شد: در این همایش 250 تن از برگزیدگان جشنواره های تجارب برتر آموزش قرآن ، جابر بن حیان، معماری نوین تدریس، جلوه گاه اثر و اندیشه، کیفیت بخشی به مدیریت آموزشگاهی، گروه های آموزشی مدرسه ، سرگروه های آموزشی منطقه، درس پژوهی، مقاله نویسی و الگوی برتر تدریس مبتنی بر فناوری اطلاعات تقدیر شدند.
375 هزار دانش آموز در مدارس گیلان مشغول به تحصیل هستند.
خبرنگار: رضا اکبری ** انتشاردهنده: کبیری
7471/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.