به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله زین العابدین قربانی در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت در جمع نمازگزاران افزود: اگر سردار سلیمانی بزرگترین استراتژیست نظامی دنیا و سرداران دیگر ما در عراق نبودند، ارتشیان آنها به تنهایی نمی توانستند موصل را آزاد کنند.
وی اظهار داشت: سردار سلیمانی در مدت سه سال توانست ، کتاب عمر داعشی ها را ببندد.
امام جمعه رشت با اشاره به معدوم شدن 27 هزار داعشی خاطر نشان کرد: ما از مرگ آنها خوشحال نیستیم زیرا این افراد ناآگاه تحت تاثیر تبلیغات بیگانگان و دشمنان به برادر کشی مشغول شدند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سفر ترامپ به فرانسه و سخنان وی در رابطه با این که ایران یک کشور یاغی و طرفدار تروریسم است، افزود : هر جایی که شاهد جنگ هستیم، پای آمریکا در میان است و دنیا بایستی در این مورد قضاوت کند.
امام جمعه رشت در بخش دیگری از خطبه های این هفته نماز جمعه رشت با بیان این که کشور گرفتار کم آبی است، اظهار کرد: مردم از آب، برق، گاز و بنزین فراوان استفاده می کنند که رعایت صرفه جویی در این بخش ها بایستی مورد توجه همه قرار گیرد.
خطیب جمعه رشت با اشاره به تلاش مدیران کشور به ویژه متولیان تامین اب کشاورزی اظهار کرد: بایستی مساعدت های لازم برای تامین اب کشاورزی در وقت باقی مانده صورت گیرد.
وی بیان داشت: مدیران و مردم تعامل کنند تا در مدت20 روز باقیمانده برای نیاز کشاورزان به آب زراعی، آب به شکل سهمیه بندی به مزارع کشاورزی برسد تا کشاورزان گرفتار سوخت مزارع شان نشوند.
وی در ادامه با اشاره به 19 تا 25 تیرماه به عنوان هفته تامین اجتماعی تصریح کرد: تامین اجتماعی و بهزیستی مورد تایید نظام و برای کمک به محرومان فعالیت دارد.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده: بابایی
7286 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.