مدیرعامل شرکت شهرک‌های‌صنعتی استان گیلان گفت: نهادینه سازی فرهنگ حجاب و عفاف بستر سلامت جامعه و تحکیم بنیان خانواده است.

به گزارش ایلنا از رشت، با توجه به قرار گرفتن در هفته عفاف و حجاب و به‌ منظور برنامه‌ریزی مدون و مناسب در اجرای امور فرهنگی،جلسه شورای فرهنگی شرکت شهرک‌های‌صنعتی گیلان با محوریت عفاف و حجاب برگزار شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان اظهار داشت: برنامه‌های فرهنگی در راستای توسعه مناسبت‌های فرهنگی و سامان بخشیدن به افزایش روحیه شاد و پرنشاط در کارکنان کمک می‌کند.

وی در ادامه بیان داشت: این جلسه در راستای اتخاذ سیاست‌های کلان فرهنگی و به‌ منظور هم‌افزایی و استفاده بهینه از ظرفیت و توان بالقوه موجود، با ضرورت فراگیر کردن برنامه‌های متنوع فرهنگی برگزار شد .

رئیس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی گیلان ، هفته حجاب و عفاف را فرصتی برای تعمیق و ترویج این فرهنگ غنی دانست و افزود: نهادینه سازی فرهنگ حجاب و عفاف بستر سلامت جامعه و تحکیم بنیان خانواده است.

برگزاری مراسمی به همین منظور تقدیر از همکاران خانم، حضور در نمایشگاه‌های مد و لباس اسلامی، سفر زیارتی و برگزاری مسابقه در حوزه عفاف و حجاب از جمله مهم‌ترین مصوبات شورای فرهنگی در این جلسه بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.