مبین عشایر روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: این اردو از 19 تیرماه جاری به مدت پنج روز در شهریار برگزار خواهد شد.
وی اظهار کرد: قرعه کشی مسابقات جام جهانی فوتبال نوجوانان 2017 هند، عصر دیروز (جمعه) برگزار و تیم ایران در گروه سوم با آلمان، گینه و کاستاریکا هم گروه شد و مسابقات از چهاردهم مهرماه آغاز خواهد شد.
تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان، سال گذشته با دروازه بانی عشایر در رقابت های قهرمانی آسیا درخشید و جواز حضور در رقابت های جام جهانی 2017 هندوستان را کسب کرد.
**بر اساس گزارش دیگری از خبرنگار ایرنا در آستارا ، رئیس هیات کاراته شهرستان آستارا از کسب مقام سوم توسط بانوان کاراته کار این شهرستان در مسابقات استانی خبر داد و گفت: این مسابقات به مدت یک روز در آکادمی کاراته رشت با شرکت یکصد ورزشکار در هفت تیم برگزار شد.
غفور نصیری افزود: تیم آستارا با کسب چهار مقام اول، پنج مقام دوم و 9 مقام سوم در جایگاه سوم این مسابقات ایستاد و تیم های لنگرود و چابکسر به ترتیب، رتبه های اول و دوم را کسب کردند.
آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع و در این شهرستان حدود سه هزار و 500 ورزشکار ساماندهی شده است.
خبرنگار: یوسف هدایتی ** انتشاردهنده: کبیری
7105 / 7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.