مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان با صدور پیامی ، هجران غم انگیز معاون فرهنگی اجتماعی سابق سازمان را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا از رشت، بدنبال دریافت خبر درگذشت دکتر منصور اعتصامی معاون سابق فرهنگی اجتماعی سازمان تامین اجتماعی ، جمیل حق پرست مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان طی پیامی ضایعه سنگین و جبران ناپذیر فقدان این اندیشمند فرزانه و فرهیخته حوزه فرهنگ و اخلاق را به تمامی همکاران و جامعه علمی کشور تسلیت عرض کرده و برای آن مسافر کوی معبود آمرزش و غفران الهی و جهت بازماندگان صبر وشکیبایی آرزو کرد.

در این پیام آمده است : با کمال تاسف مطلع شدیم قامت مملو از عشق و محبت اندیشمند فرزانه و استاد مسلم عرصه اخلاق و فرهنگ دکتر منصور اعتصامی با تسلیم در برابر مشیت الهی سرتعظیم فرود آورده و به سرای باقی هجران نموده است .

بی تردید فقدان این چهره ماندگار سازمان تامین اجتماعی ضربه ای سنگین برای تمامی دوستداران و همکارانش خواهد بود .

دربخش دیگری از این پیام آمده است : بی شک خدمات ارزنده و برنامه های مختلف شکل گرفته در زمان مدیریت ایشان بمنزله یادگارهایی گرانقدر که نشأت گرفته از روح والا و اندیشه ژرف این انسان وارسته و خداجو است بعنوان مستنداتی ارزشمند درکارنامه خدمتی و عمر گرانمایه آن تازه سفر کرده در جهت کرامت بخشیدن و منزلت دادن به جامعه شرکای اجتماعی برای همیشه خواهد درخشید .

طرحهای بزرگ و ملی همچون کرامت رضوی(اعزام بازنشستگان به مشهد مقدس)، بصیرت علوی(اعزام بازنشستگان به کربلای معلی)، نسیم سلامت (برنامه‌های ورزشی بازنشستگان)، تبیین مفاهیم بیمه و اقتصاد مقاومتی از طریق دانشگاهها ، بازدیدهای دانش آموزی از شعب تامین اجتماعی بمنظور آشنایی نسل فردا با مفاهیم بیمه ای ، چاپ کتاب خاطرات ماندگار بازنشستگان ، تدوین بروشورهای آموزشی ، برگزاری دوره های آموزشی ونشستهای تعاملاتی با شرکای اجتماعی ، تلاش بمنظور انتفال موضوعات بیمه ای به کتب درسی ودانشگاهی ، طرح هر روز یک آیه از کلام ا.. وحی و...که بر اساس نگرش و رویکرد اتخاذی این استاد عرصه فرهنگ واخلاق در سالهای اخیر اجرایی گردید جملگی گواهی بر اراده وعزم راسخ ایشان در توسعه مصادیق فرهنگی و تقویت سرمایه های اجتماعی را دارد .   

همچنین روابط عمومی اداره کل و کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان گیلان طی اطلاعیه های جداگانه ای ضمن تسلیت به تمامی همکاران و جامعه علمی کشور ، برای این مسافر کوی دوست آرزوی غفران و آمرزش الهی و جهت خانواده داغدار و دوستدارانش صبر وشکیبایی از یزدان پاک آرزو نمود .  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.