به گزارش ایرنا محمدرضا بیدهندی روز یکشنبه در نشست با اعضای هیات مدیره مدیره انجمن حمایت از بیماران سرطانی استان مرکزی(تبسم) عنوان کرد: تعامل تشکل های مردمی با سازمان تامین اجتماعی فرصت ساز و تسهیلگر ماموریت های این سازمان است.
وی افزود: تشکل های مردمی و حوزه غیردولتی ظرفیت مهمی در کشور است که نه تنها در حوزه اجتماعی بلکه در سایر بخش ها باید آگاهانه ، هدفمند و با اعتمادسازی و بستر سازی در راهبری امور تقویت شود.
بیدهندی اظهار کرد: تامین اجتماعی به جایگاه اثربخش تشکل های مردمی ایمان دارد و در این راستا کمک هایی از طریق کارمندان برای پیشبرد اهداف انجمن ها اهدا می شود که این کمک ها برای انجمن تبسم به صورت ماهانه است.
وی اظهار کرد: در آستانه نوروز در حرکتی نمادین در زیربخش های تامین اجتماعی استان تمامی هدایایی که از سوی شرکت های مختلف و اشخاص حقیقی و حقوقی به کارمندان این سازمان اهدا شده بود در اختیار نهادهای مردمی به ویژه انجمن سرطان قرار گرفت و هدایتگری منابع سرگردان برای اهدافعام المنفعه از مسائلی که باید بیشتر بر آن تمرکز کرد.
مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران سرطانی استان مرکزی(تبسم) گفت: این انجمن حوزه سلامت در راستای حمایت از بیماران سرطانی استان مرکزی خدمات گسترده را به انجام می رساند و در این راستا با تعامل با دستگاه ها و ادارات تلاش خود برای رفع مشکلات و نیازها بیماران به کار می گیرد.
احمد قربانی در این نشست ضمن معرفی کامل از خدمات انجمن و اقدامات صورت گرفته ویژه بیماران سرطانی افزود: تقویت باورهای مردم نهاد و گسترش زنجیره مردمی در پیشبرد امور مقوله مهمی است که بدون آن اهداف دولت کامل نمی شود و انجمن تبسم می کوشد تا در حوزه پیشگیری، هدایت درمانی بیماران، کمک هزینه درمانی و مشاوره و رفاه عمومی بیماران سرطانی نقش آفرینی کند.
در این نشست بر ارائه خدمات تامین اجتماعی به صورت روزانه توافق شد به طوری که بیماران عضو انجمن برای انجام امور پاراکیلینکی به روز خدمات رسانی می شوند.
2 هزار و 800 بیمار سرطانی در استان مرکزی زیر پوشش خدمات انجمن حمایت از بیماران سرطانی استان مرکزی (تبسم) هستند.
6992/6013/خبرنگار: آذر اسفندیاری***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.