با حضور مدیرکل نوسازی مدارس گیلان، کلنگ احداث مدرسه 3 کلاسه خیّری شیخ زاهد محله چابکسر به زمین زده شد.

به گزارش ایلنا از چابکسر، کلنگ احداث مدرسه 3 کلاسه خیرساز در روستای شیخ زاهد محله چابکسر با حضور  مقدم مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان، خانواده خیّر بزرگوار رمضانی کارگر، جانبازی فرماندار شهرستان رودسر، حجت الاسلام و المسلمین کشاورز امام جمعه چابکسر، میر مسعودی و یعقوبی رئیس و مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان و برخی دیگر از مسئولین استانی و شهرستانی به زمین زده شد.

مقدم در این مراسم با بیان اینکه یکی از نشانه‌های آیات خداوندی، مهر و محبت بندگان نسبت به همدیگر است، افزود:خیرین مدرسه ساز انسان‌های عاشقی هستند که نسبت به همنوعان خود مهر ، محبّت و عشق می ورزند.

 وی با اشاره به اینکه آموزش و اساس تعالی انسان در کانون های علم و معرفت شکل می گیرد، تصریح کرد: خیرین مدرسه‌ساز نقش مهمی در ایجاد کانون های تعلیم و تربیت دارند.

 مدیرکل نوسازی مدارس استان در ادامه با تاکید براینکه باید فضاهای آموزشی داشته باشیم که در شأن و منزلت دانش آموزان این مرز و بوم باشد، خاطر نشان کرد: والدین نباید در این راستا هیچگونه دغدغه ای داشته باشند.

وی ضمن تجلیل از زحمات خیرین محترم مدرسه ساز و مشارکت آنان در امر مقدس مدرسه سازی یادآورشد: در تمام دنیا مشارکت مردم نظام آموزشی را پویا نگه داشته است.

در ادامه رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان، فرماندار رودسر و حجت الاسلام و المسلمین کشاورز امام جمعه چابکسر ،هر یک بصورت جداگانه مطالبی را در خصوص اهمیت کار خیّر و انفاق بیان کرده و شأن و منزلت خیّرین مدرسه ساز را نیز خاطرنشان کردند و در نهایت خیر ارجمند با بیان مطالبی کوتاه ضمن ابراز رضایت و خشنودی از انجام این کار خیر، انفاق و بخشش را نوعی توفیق الهی دانستند.

گفتنی است این واحد آموزشی سه کلاسه با زیربنای 489 متر مربع در دو طبقه توسط خانواده خیّر بزرگوار رمضانی کارگر با هزینه ای بالغ بر چهار میلیارد ریال احداث می گردد .

1

2

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.