فراهم اکرامی روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا در مجتمع مسکن مهر آستارا اظهار کرد: هیات تصفیه تعاونی مسکن مهر آستارا متشکل از سه عضو با نظر مسئولان این شهرستان از حدود 2 ماه پیش برای شفاف سازی مسائل مالی و سرنوشت آورده های شخصی متقاضیان مسکن تشکیل و مشغول بررسی شد و نتایج بررسی ها به طور مرتب به مسئولان امر گزارش می شود.
وی بیان کرد: علاوه بر مسئولیت هیات تصفیه، مدیر اجرایی بخش کارمندی و آزاد مجتمع مسکن مهر آستارا نیز هستم و این بخش ها 700 واحد را شامل می شود و ظرف 6 ماه آینده، تکلیف 300 واحد مسکن برای واگذاری به صاحبان و متقاضیان آنها مشخص خواهد شد.
وی اظهار کرد: سهم آستارا در طرح مسکن مهر 900 واحد بوده است اما تعداد متقاضیان نام نویسی شده بیش از تعداد واحدهاست و متاسفانه وجوه یا آورده شخصی برخی از متقاضیان در مسکن مهر هزینه نشده است.
رسول بهرام پور مدیر بخش کارگری مسکن مهر آستارا نیز گفت: این بخش 200 واحد مسکونی را شامل می شود و 100 واحد آن در اوایل امسال تکمیل و به صاحبان آنها واگذار شد و 100 واحد دیگر تا 6 ماه آینده واگذار خواهد شد.
وی افزود: مشکل خاصی در بخش کارگری مسکن مهر وجود ندارد و تلاش می شود بدون توجه به حاشیه سازی تعاونی های قبلی، کار بررسی پرونده ها و تعیین تکلیف واحدها در چارچوب قانون و برای احقاق حق متقاضیان ادامه یابد.
وی ابراز امیدواری کرد اطلاع رسانی از تخلفات صورت گرفته در مسکن مهر آستارا به پیگیری حقوقی و برخورد قاطع محاکم قضایی با متخلفان منجر شود.
مرتضی دوستدار عضو هیات تصفیه تعاونی مسکن مهر آستارا نیز همکاری و پشتیبانی بیشتر مسئولان از این هیات را خواستار شد.
وی گفت: دغدغه صاحبان و متقاضیان مسکن مهر را درک و با استفاده از همه ظرفیت های موجود برای حل مشکلات آنها تلاش می کنیم.
یکی از متقاضیان مسکن مهر آسنترت نیز که برای تعیین تکلیف واحد خود به دفتر هیات تصفیه مراجعه کرده بود گفت: من و پدرم بیش از 500 میلیون ریال به عنوان آورده شخصی برای دریافت 2 واحد مسکن مهر به حساب تعاونی واریز و فیش آنها را ارائه کرده بودیم اما بعد از سال ها مشخص شد مدرکی دال بر واریز وجوه در پرونده ما وجود ندارد و مدارک مالی ما با همکاری بانک ها به سختی فراهم شد.
چند متقاضی مسکن مهر آستارا با مراجعه به خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در این شهرستان، بررسی ابهام ها و موانع واگذاری واحدهای خود را خواستار شده بودند.
بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان قرار دارد و طرح مسکن مهر این شهرستان با 900 واحد تعریف شده در سال 87 کلنگ زنی شده بود.
خبرنگار: عیسی پاشاپور** انتشار دهنده : بابایی
7124 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.