به گزارش ایرنا، ایرج امیری روز یکشنبه درمراسم تودیع ومعارفه دادستان جدیداین شهرستان با تاکید بر لزوم توجه به منویات رهبری اظهار داشت: اینکه دریک پست بمانیم مهم نیست بلکه به جا گذاشتن آثاری مثبت ومفید از خود ارزشمند است ، لذا خادم مردم بودن برای هرفرد افتخاری بزرگ درطول زندگیش محسوب خواهدشد.
وی با قدردانی از تلاش های محمدصالح جنت رستمی دادستان قبلی شهرستان املش افزود:ایشان فردی اخلاق مدار بودند و در مسائل تنش زای شهرستان تاجایی که امکان داشت سعی می کرد موضوعات ومشکلات را با آرامش حل نماید وجلوی تنش ها را بگیرد.
امیری باتشریح عملکرد سیدعلی رضازاده دادستان جدید املش در مسئولیت قبلی اش بعنوان بازپرس در شهرستان لنگرود افزود:ایشان نیز بسیارپرتلاش وخستگی ناپذیرهستند وانشاء الله منشأ خیر و برکت دراملش شوند.
در ادامه مراسم فرماندار املش گفت:عدل به عنوان یک رکن مهم درتصمیم گیریها وتصمیم سازیها است و هدف انبیاء نیز اقامه عدل و توحید دربین مردم بوده است .
یونس محمودی ادامه داد:خوشحالیم که درشهرستان املش توانستیم با تعامل و تشریک مساعی وهم افزایی سیاست های حاکمیتی دولت را به معنای عام کلمه اجرایی کنیم وبا رعایت حدود ،سیاست های دولت را درشهرستان املش به مرحله ظهوربرسانیم.
وی عملکرد شورای تأمین درشهرستان املش را مثبت ارزیابی و خاطرنشان کرد :این ارزش برای ما بس است که در شورای تأمین شهرستان املش بهترین مولفه های دوستی ،صداقت،تعامل را به وجود آوردیم.
محمدصالح جنت رستمی دادستان سابق شهرستان املش نیز در این آیین گفت:یکی ازمهمترین نیازهای اصلی درکشورکه مورد تأکید رهبرنظام اسلامی است توجه کردن به عدل واجرای عدالت درجامعه است که لازمه ثبات درهرجامعه محسوب می شود لذا نظم اجتماعی وحاکمیت قانون درکنارعدل معنا پیدا می کند.
وی اساس کار دستگاه قضا را قانون وقانون گرایی عنوان و تصریح کرد: ذات قوه قضائیه وقضاوت این است که یک طرف دعوا همیشه ازنحوه قضاوت گله مند باشد اما در وجدان خود نسبت به نحوه درست قضاوت راضی خواهد بود.
محمدصالح جنت رستمی حدود 11سال و6ماه به عنوان بازپرس ودادستان شهرستان املش فعالیت داشت.
درپایان مراسم اززحمات محمدصالح جنت رستمی تقدیر وسید علی رضازاده به عنوان دادستان جدید شهرستان املش به حاضران معرفی شد.
دراین مراسم مسئوولان شهرستان املش،وکلا،بازاریان واصناف حضورداشتند.
شهرستان املش با2بخش مرکزی و رانکوه در70 کیلومتری شرق مرکزگیلان واقع شده است.
خبرنگار: علیرضا جهانی ** انتشار دهنده : بابایی
7291 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.