سعید علیپور روز یکشنبه در گفت گو با خبرنگار ایرنا افزود: الناز شیعیان و نرجس کارگرپور از گیلان در بخش کایاک و همچنین پریسا محمدزاده و سارا درختی در بخش کانو این اردو شرکت دارند.
وی بیان کرد: چهارمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی قایقرانی بانوان رده سنی جوانان از روز شنبه با حضور زبده ترین ورزشکاران این رده سنی از سراسر کشور در اردبیل آغاز شده که این اردو تا پایان هفته جاری ادامه خواهد یافت.
مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان ابراز امیدواری کرد هر چهار ورزشکار گیلانی حاضر در این اردو، با درخَشش خود بتوانند به عضویت تیم ملی قایقرانی آبهای آرام بانوان جوان درآیند تا به همراه این تیم در رقابت های مختلف حضور یابند.
در استان گیلان بیش از 600 ورزشکار به صورت سازمان یافته در رشته ورزشی قایقرانی ، در دو بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.
**
همچنین رئیس هیات شنا ، شیرجه و واترپلوی گیلان از برگزاری دوره بازآموزی ، ویژه مربیان شنای دارای مدرک درجه 2 و 3 در استان خبر داد.
پرویز گلریز افزود: در کلاس بازآموزی(همسان سازی) تکنیک های شنا، 40 شرکت کننده در دو بخش بانوان و آقایان از شهرها و بخش های مختلف استان گیلان حضور داشتند.
به گفته وی این دوره بازآموزی در سالن نامجو مجموعه ورزشی یادگارامام رشت و سالن باهنر آموزش و پرورش شهرستان لاهیجان برگزار شد .
وی ادامه داد: مدرسی این دوره از کلاس بازآموزی شنا را ، ابوطالب مشهور ، عباس سلیمی ، احمد پوریا و خانم حبیبی بر عهده داشتند که جدیدترین شیوه های تکنیک در شنا را به شرکت کنندگان آموزش دادند.
در استان گیلان حدود پنج هزار ورزشکار به صورت سازمان یافته در رشته های ورزشی شنا، شیرجه و واترپلو، در دو بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشار دهنده : بابایی
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.