مردم گیلان در انتخابات ریاست جمهوری اخیر کاری کردند که پیش از آن نیز بارها تکرارش کرده بودند، رای به اصلاحات و آن هم بالاتر از میانگین کشوری و این کار بزرگ مردم این استان بود.
اما آیا مردم گیلان از این تکرار هیچ نمی خواهند؟ تغییر مدیران غیرهمسو اولین و ابتدایی ترین پاسخ به این پرسش خواهد بود. همانگونه که استاندار گیلان در همایش اعضای ستادهای تبلیغات انتخاباتی دکتر حسن روحانی نیز گفت: مگر می شود مخالف دولت به عنوان مدیر در دولت بماند؟
مردم گیلان با رای حدود هفتاد درصدی به دکتر روحانی و اصلاحات اعلام کردند که تفکرات رقیب وی و عناصر همسو با او را نمی پسندند. بنابراین نخواهند پذیرفت فردی که علنا از رقیب دکتر روحانی حمایت کرده، امور شهرشان را در دست داشته باشد.
محمدعلی ثابت قدم شهردار رشت حتی پیش از آنکه در انتخابات ریاست جمهوری اینگونه نظری متفاوت از حداقل هفتاد درصد مردم گیلان ارائه کند، چند ماه پیشتر و در بحران برف زمستان گذشته، حسرت رای نیاوردن کاندیدای اصولگرایان را نیز خورده بود.
ثابت قدم نمی تواند به درخت اصولگرایان تکیه زده و از میوه درخت اصلاحات بهره مند شود و حامیان دکتر روحانی در شورای رشت نیز نمی توانند با رای خود، یک مدیر غیر همسو با تفکر مردم و دولت را در رأس کار نگه دارند!
7294/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.