به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این دوره از رقابت ها ، 106 معلم ورزش گیلانی در بخش بانوان و 82 معلم ورزش این استان در بخش آقایان حضور داشتند.
معلمان ورزش شرکت کننده در این دوره از رقابت ها ، به مدت 2 روز در سالن های ورزشی شهدای دانش آموز و شهید انصاری رشت در بخش های علمی(تئوری) و تخصصی(عملی) با هم به رقابت پرداختند.
در پایان این دوره از مسابقات که در رده های سنی مختلف برگزار شد ، در بخش تیمی آقایان ، تالش عنوان قهرمانی را کسب کرد ، تیم های ناحیه 2 رشت و ناحیه یک رشت به ترتیب دوم و سوم شدند.
در پایان رقابت های بخش بانوان نیز ، ناحیه 2 رشت عنوان نخست را به خود اختصاص داد ، تیم تالش در مکان دوم قرار گرفت و تیم ناحیه یک رشت در رتبه سوم قرار گرفت.
همچنین در رقابت های انفرادی و در بخش آقایان ، یعقوب اکبری ، بهزاد شکوری ، سعید نیک خصلت ، محمد مرادی و علی یحیایی در رده های سنی مختلف اول شدند.
در رقابت های انفرادی بخش بانوان نیز ، مرضیه فلاح دلاور ، هاجر رعیتی ، منیره جامی ، سحر رشیدی و مریم امیدی توانستند در رده های سنی مختلف مقام قهرمانی را کسب کنند.
در پایان 12 معلم ورزش برتر این دوره از مسابقات انتخاب و به عنوان نمایندگان گیلان در رقابت های علمی تخصصی معلمان ورزش سراسر کشور که تابستان سال جاری برگزار می شود، حضور خواهند یافت.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7285/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.