به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد احمدی پور عصر سه شنبه در جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) در رشت با بیان اینکه هر سازمانی که به اندیشه و راه امام (ره) توجه کرده، موفق بوده، افزود: امیدواریم دولت تدبیر و امید با تداوم راه امام راحل(ره) بتواند مشکلات را برطرف کند.
وی تصریح کرد: امام راحل مختص به زمانی خاص نیست و چهاردهم خردادماه پاسداشت، احترام و گرامیداشت نسبت به امام و مقام شامح شهداست.
احمدی پور با بیان اینکه در استان در ایام پیش رو چندین مناسبت را با هم داریم، گفت: مناسبت سالگرد شهادت آیت الله احسانبخش، آیت الله رودباری، ارتحال امام و پانزدهم خرداد را در استان داریم.
احمدی پور خاطرنشان کرد: برای بزرگداشت این ایام برنامه های خاص و مختلفی توسط سازمان ها و دستگاه های مربوطه پیش بینی شده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان نیز از پیش بینی برگزاری 80 برنامه برای این ایام خبر داد و گفت: به علت همزمانی این ایام با بهار قرآن، برنامه هایی در بخش های فرهنگی و هنری برگزار می شود.
فیروز فاضلی افزود: نمایشگاه کتاب، عصر شعر ، نمایشگاه خوشنویسی ، مسابقات کتابخوانی، مسابقات قرآنی، 16 نمایشگاه قرآنی ، نمایشگاه عکس نیایش و نماز و بحث نقد و نظر تحت عنوان عرفان در اشعار امام (ره) از جمله برنامه های پیش بینی شده برای این ایام در استان است.
پاکاری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان نیز با تشریح برنامه های ایام پیش رو گفت: روزهای سیزدهم ، چهاردهم و پانزدهم خردادماه جاری مراسم هایی برای مناسبت های ایام پیش رو برگزار می شود.
خبرنگار: مریم سلیمانی**انتشاردهنده: کبیری
7296/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.