به گزارش خبرنگار ایرنا؛ یونس رنجکش روز یکشنبه در دومین جلسه ستاد ساماندهی سواحل و تفرجگاه های ساحلی آستارا در فرمانداری این شهرستان افزود: با توجه به دستورالعمل وزارت کشور مبنی بر بازگشایی طرح های سالم سازی از خرداد ماه، دستگاه های متولی آمادگی کامل برای پذیرش مسافران را داشته باشند.
وی افزود: با توجه به گرم شدن هوا و آغاز فصل گردشگری دریا، سواحل استان گیلان به ویژه آستارا از مقاصد گردشگران است و دستگاه های اجرایی مرتبط باید آمادگی لازم برای خدمات دهی مناسب به گردشگران را داشته باشند.
وی ادامه داد: اجرای برنامه های فرهنگی، هنری و ورزشی، توجه به امنیت و خدمات رفاهی گردشگران باید توسط کمیته های 9 گانه ستاد ساماندهی سواحل و تفرجگاه های آستارا پیگیری شود.
رنجکش تصریح کرد: تولید نشاط اجتماعی در سواحل و استفاده از ظرفیت حضور گردشگران برای انتقال مفاهیم آموزشی باید جدی گرفته شود.
وی گفت: استقرار کامل ناجیان غریق در نوار ساحلی و نصب بنرهای هشدار نقاط خطر آفرین باید در دستور کار هیات نجات غریق و متولیان امر قرار گیرد.
وی ادامه داد: آستارا هر ساله پذیرای گردشگران بسیاری است و گردشگران سهم مهمی در اقتصاد منطقه دارند و باید در تعطیلات تابستان از این فرصت برای تولید برنامه های با نشاط و افزایش درآمدهای اقتصادی این شهرستان بهره ببریم.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان واقع شده و دارای 18 کیلومتر نوار ساحلی و سه طرح سالمسازی دریاست.
دریافت خبر: یوسف هدایتی ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7105 / 7124/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.