زهرا بوذری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رئیس جمهوری در مصاحبه ها و برنامه های خود به بخش اقتصادی توجه ویژه ای دارد که زدودن چهره فقر، از مهمترین برنامه هاست.
وی اظهار داشت: در این راستا طرح توانمندسازی روستائیان و طرح کارورزی مورد توجه دولت است که با تحقق این طرح ها و اشتغالزایی، بسیاری از مشکلات مرتفع می شود.
دبیر مجمع فرهنگیان ایران اسلامی در گیلان تصریح کرد: طرح اصلاح ساختار سهام عدالت، حمایت های مالیاتی از کارمندان و بخش خصوصی و رونق تولید از دیگر موارد مورد توجه دولت دوازدهم است.
وی در رابطه با رونق تولید به عنوان بحث مهم در دولت دوازدهم خاطرنشان کرد: با واردکردن سرمایه گذاران خارجی در بخش تولید و حمایت از بخش خصوصی و تولیدی، می توان مشکل اشتغال را تا حدودی رفع کرد.
بوذری اظهار داشت: هدفمند کردن یارانه ها، کنترل سود بانکی، اشتغال و رونق مسکن از جمله مواردی است که دولت به آنها توجه دارد و با تیم قوی اقتصادی، می تواند قدم های مثبتی بردارد.
رئیس کمیته بانوان مجمع مشورتی توسعه کشور ادامه داد: دولت دوازدهم در بخش کنترل نقدینگی برنامه های خوبی دارد؛ البته ما ترجیح می دهیم که هدایت نقدینگی انجام گیرد، زیرا کنترل نقدینگی به مراتب سخت تر و تورم زاست.
وی هدایت بخش خصوصی به سمت تولید را مهم دانست و خاطرنشان کرد: باید در بحث گردشگری با توجه به موقعیت کشورمان، حضور گردشگران آسان تر انجام گیرد و صنعت گردشگری تقویت شود.
به گفته بوذری، اساسی ترین کار دولت دوازدهم در دیپلماسی، باید ارتباط و تعامل دوستانه با کشورهای منطقه ای و فرامنطقه ای با رعایت همه موازین قانونی باشد.
وی بیان داشت: پیشنهاد دیگر ما این است که دولت بتواند در ارتباط با کشورهای پیشرفته دنیا ، ضمن حفظ عزت از امکانات بین المللی برای ارتقاء تولید، اشتغال و اقتصاد داخلی بهره مند شود.
دبیر مجمع فرهنگیان ایران اسلامی در گیلان در رابطه با وعده های دولت دوازدهم اظهار کرد: این دولت، دولت راستگویان و پاکدستان است و معتقدیم که همه وعده هایش بر اساس کار کارشناسی بیان شده است.
وی با بیان اینکه مردم به برنامه های رئیس جمهوری و وعده هایش رای داده اند، تصریح کرد: اکثر رأی دهندگان، به برنامه های دولت، به روند صحیح کارهای دولت یازدهم ، تلاش های وزیران و به وعده هایی که محکم بویژه در مناظره آخر بیان شد، رای داده اند.
بوذری اضافه کرد: همانطوری که مردم به صداقت و برنامه های دولت رای داده اند، تمام اهتمام دولت نیز عمل به وعده هاست ، البته همانطوری که رئیس جمهوری گفته برخی وعده ها به تنهایی عملی نمی شود بلکه برای تحقق آنها به حمایت سه قوه، رهبری و مردمی نیاز است.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده:کبیری
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.