معاون تربیت‌بدنی و سلامت کل آموزش و پرورش گیلان گفت: بیست و هشتمین دوره رقابت‌های علمی و تخصصی معلمان تربیت بدنی گیلان به ‌مدت ۲ روز و با حضور ۲۰۰ شرکت کننده در حال برگزاری است.

به گزارش ایلنا از رشت، فرّحسینی با تاکید بر اینکه رقابت‌های مذکور  در دو مرحله تئوری و عملی برگزار شده و مجموع امتیازات این دو مرحله برای شرکت کنندگان محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: دوم خرداد آزمون رقابت‌های بیست و هشتمین دوره رقابت‌های علمی و تخصصی معلمان تربیت بدنی ویژه آقایان برگزار می‌شود.

وی سوم خرداد را روز آزمون رقابت‌های مذکور، ویژه بانوان عنوان کرد و گفت: در دو سال گذشته به‌دلیل مشکلات مالی و وجود موانع در این حوزه، آزمون رقابت‌های علمی و تخصصی معلمان تربیت‌بدنی در سراسر کشور برگزار نشد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به اینکه این رقابت‌ها در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: 12 نفر از منتخبان این دوره از رقابت‌ها به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.

فرّ حسینی این مسابقات را فرصتی مناسب در راستای شناسایی، شکوفایی و توسعه توانمندهای مربیان ورزش عنوان کرد و افزود: افزایش سطح آمادگی جسمانی، مهارتی و ارتقای سطح علمی و به روز شدن دانش معلمان تربیت بدنی از مهم‌ترین اهداف این رقابت‌ها است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.