به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی فرمانداری آستارا به ایرنا، یونس رنجکش، حجت الاسلام کاظم حافظ نیا و ولی داداشی در این پیام مشترک گفتند: انتخابات 29 اردیبهشت ماه 1396برگ زرین دیگری بر صفحات تاریخ پرافتخار نظام است که در مسیر تحقق آرمان های انقلاب اسلامی، شهدای والامقام و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران رقم می خورد و این زیبایی آنجا به اوج خود می رسد که مردم کشور در پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری با حضور باشکوه خود، حماسه دیگری خلق می کنند.
آنها اضافه کردند: پس از روزها شنیدن و دیدن برنامه ها و شعارهای تبلیغاتی نامزدهای دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز، آرامشی دست داد تا با خاطری آسوده به ارزیابی دیدگاه های ارائه شده برای بالندگی ایران اسلامی بنشینیم.
در ادامه این پیام آمده است؛ بی شک همه ما می دانیم که انتخابات مظهر پشتوانه های مردمی نظام و قوتی در مسیر اقتدار ملی است و در هیچ کجای دنیا مردمانی را سراغ نداریم که اینگونه حدود چهار دهه در مسیر تحقق اهداف نظام و انقلاب خود ایستادگی کرده باشند.
بیایید یک بار دیگر به دور از دسته بندی های سیاسی در فضایی همگرایانه برای تحقق مطالبه مقام معظم رهبری برای ایرانی آبادتر و نظامی مقتدرتر از مسیر مردم سالاری دینی با حضور در پای صندوق های رای، مسیر آینده خود را ترسیم کنیم.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی همزمان، فردا (جمعه 29 اردیبهشت ماه) برگزار خواهد شد.
آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد و 98.64 درصد مردم این شهرستان در انتخابات گذشته ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شرکت کرده بودند.
دریافت خبر: یوسف هدایتی ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7105 / 7124/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.