حجت الاسلام سید سعیدرشادی روز یکشنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب، تمام دولت ها به جز دولت بنی صدر در وسع و توان خود برای پیشرفت ایران اسلامی تلاش کرده اند، ادامه داد: در سایه این خدمات و فعالیت ها ایران اسلامی به پیشرفت های بزرگی نایل شده است.
وی با بیان اینکه تخطئه و سیاه نمایی عملکرد دولت ها کار خوب و پسندیده ای نیست، گفت: نباید با طرح برخی مطالب، زمینه دلسردی مردم را به نظام فراهم کنیم.
وی اضافه کرد: طبق دستورات و فرامین مقام معظم رهبری، ما طرفدار هیچ حزب و جریان سیاسی نیستیم و به هیچ وجه وارد بازی های سیاسی و جناحی نخواهیم شد.
امام جمعه پارس آباد همچنین گفت: انقلاب اسلامی ایران نه بر اساس مادیات بلکه بر اساس ارزش های اسلامی و انسانی بنا شده است .
رشادی افزود: مردم و مسوولان نباید مبانی انقلاب، روحیه جهادی و انقلابی ، اسلامیت و دین داری را به بوته فراموشی بسپارند.
وی به ضرورت ترویج ارزش های دینی اسلامی در جامعه تاکید کرد و گفت: حتی بسیاری از کشورهای اروپایی و غربی حالا به این نتیجه رسیده اند که بدون ارزش های دین، اسلامی جامعه متزلزل و دچار مشکل می شود.
وی با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو، بیان کرد: مردم مرزنشین پارس آباد، با حضور پرشور و حداکثری خود در شعب اخذ رای یک روز تاریخی و به یادماندنی دیگری را رقم خواهند زد.
دادستان عمومی و انقلاب پارس آباد نیز گفت: مدیران دولتی بر اساس قانون حق استفاده از امکانات دولتی به نفع یا ضرر هیچ کدام از داوطلبان انتخاباتی را ندارند و باید در موضع گیری های انتخاباتی دقت لازم و کافی را داشته باشند.
طباطبایی با بیان اینکه مغبون ترین افراد کسانی هستند که دنیای دیگران را به آخرت خود ترجیح می دهند و به خاطر دنیای دیگران آخرت خود را تباه می کنند، افزود: خدای ناکرده نباید در موضع گیری های رسمی و غیر رسمی و شبکه های اجتماعی، طوری رفتار کنیم که شائبه ای ایجاد شده و مردم دلسرد شوند.
وی با بیان اینکه برای استحکام پایه های نظام و انقلاب خون های زیادی داده شده است، ادامه داد: هم مجریان و هم ناظران و کلیه دست اندرکاران انتخابات ، باید پایبندی خود را به قانون نشان دهند.
شهرستان پارس آباد مغان در شمال اردبیل واقع است. این ششهرستان مهمترین منطقه کشاوری استان اردبیل بوده و دارای اراضی زراعی بزرگ و مجتمع های کشت و صنعت و دامپروری می باشد.
انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.