به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از  روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، شب‌های شعر رضوی گیلان از برنامه‌های جنبی هفتمین جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌های کشور در شهرستان‌های فومن، آستانه‌اشرفیه و بندرانزلی برگزار می‌شود. این برنامه به همت ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های مذکور و با مشارکت بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، با شعرخوانی ٣٠ نفر از شاعران آیینی برجسته هر شهرستان و استان برگزار خواهد شد.

بنا بر این گزارش؛ نخستین جلسه از شب‌های شعر رضوی گیلان، ساعت ١٧ عصر شنبه ٣٠ اردیبهشت‌ماه جاری در سالن اجتماعات کتابخانه عمومی فومن برگزار می‌شود. حسین دلخوش، فرامرز ریحان صفت، قاسم علیخواه، رسول شریفی، رامین صابر فئمنی، فرهاد رضاپور، پژمان صفری، انوش ناریابی، آورنگ قاسمی و مژگان بلوری؛ شاعرانی هستند که در این برنامه، آخرین سروده های خود را در وصف امام رضا (ع) و فرهنگ و معارف رضوی برای حضار قرائت خواهند نمود. این گزارش می افزاید: جلسات بعدی شب‌های شعر رضوی گیلان، ٢٠ و ٣٠ خردادماه ٩٦ در شهرستان‌های آستانه‌اشرفیه و بندرانزلی برگزار خواهد شد.

هفتمین جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه های کشور از سری برنامه های پانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، معاونت امور مطبوعات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع)، مردادماه ٩٦ همزمان با دهه کرامت به میزبانی استان گیلان برگزار می شود. علاقمندان برای مشاهده فراخوان این جشنواره و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اطلاع رسانی این جشنواره به آدرس gilan.shamstoos.ir مراجعه نمایند.

 

46
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 651174
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.