مدیر فنی و اجرایی راه و شهرسازی گیلان از بهره‌برداری از 4 بیمارستان در استان گیلان در دولت یازدهم خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، یعقوب حیدری مدیر فنی و اجرایی اداره کل  راه و شهرسازی با بیان اینکه در دولت یازدهم بیمارستان‌های آستارا، رضوانشهر، شفت و مرکز درمان دیلمان در استان گیلان به بهره‌برداری رسید، افزود: تا پایان سالجاری، ساختمان‌های بیمارستان لاهیجان و لنگرود هم به اتمام خواهد رسید و جهت تجهیز به دانشگاه علوم پزشکی تحویل می شود.

وی گفت: بیمارستان 132 تختخوابی آستارا در زمینی به مساحت ۲۰ هزار و ۷۰۰ متر مربع و با ۱۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع زیربنا در چهارطبقه احداث و ارائه خدمات پزشکی این واحد بزرگ درمانی در سطح استانداردهای تعریف شده بهداشت و درمان است، در سال 95 به بهره برداری رسید.

مدیر فنی و اجرائی اداره کل  راه و شهرسازی گیلان  با اشاره  به احداث بیمارستان  رضوانشهر که   32  تخت بستری و در مجموع 39  تخت دارد ، تصریح کرد: عملیات اجرایی ساخت بیمارستان رضوانشهر از سال 89  آغاز شد و طی سالهای اخیر با عنایت به توجه ویژه دولت تدبیر و امید به مسائل بهداشتی و درمانی در سال 95 توسط رئیس جمهور و وزیر بهداشت و درمان افتتاح گردید .

وی اضافه کرد : پروژه‌ بیمارستان‌ 32 تختخوابی‌ شهرستان‌ شفت‌ در سه‌ طبقه‌ شامل بخشهای اورژانس، جراحی، زنان و زایمان، جراحی مردان ، دیالیز و بخش اداری در زمینی  به‌ مساحت‌ 3750 مترمربع‌ در سال94 به بهره برداری رسید.

حیدری همچنین به تحویل مرکز درمان بستر 10 تختخوابی شبانه روزی دیلمان در سال 94 اشاره نمود و تصریح کرد: به یاری خداوند متعال ساختمان بیمارستانهای 160 تختخوابی لاهیجان با 86 درصد پیشرفت فیزیکی و بیمارستان 96 تختخوابی لنگرود با 74 درصد پیشرفت فیزیکی  تا پایان سالجاری به اتمام رسیده و  به دانشگاه علوم پزشکی تحویل می گردد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.