به گزارش عصر دوشنبه واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، سرهنگ علی یوسفی گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا در پی دریافت گزارشی مبنی بر تخلیه کالای قاچاق در یکی بازارهای شهرستان رشت، با کار اطلاعاتی یک دستگاه خودروی وانت نیسان را که در حال تخلیه بار بود، شناسایی کردند.
وی ادامه داد : ماموران در بازرسی از انبار و خودرو، تعداد 439 کارتن حاوی 105 هزار و 36 عدد قوطی کنسرو آناناس قاچاق فاقد هرگونه مدارک قانونی را کشف و ضبط کردند.
رئیس اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان ارزش کالای قاچاق کشف شده را 266 میلیون و 330 هزار ریال برآورد و اضافه کرد: متهمان 42 و 51 ساله دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قانونی معرفی شدند.
سرهنگ یوسفی همچنین از کشف بیش از 2 هزار بسته رشته سوپ خارجی فاسد و قاچاق در رشت خبر داد.
وی افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه یکی از باربری های تخلیه کالا در سطح شهر رشت در امر توزیع کالای قاچاق فعالیت می کند، بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.
وی ادامه داد: کارآگاهان در بازدید از باربری واقع در جاده سنگر ، تعداد 2 هزار و 200 بسته رشته سوپ آماده خارجی و فاسد که فاقد هرگونه مدارک قانونی بود، کشف و ضبط کردند.
سرهنگ یوسفی ارزش کالای قاچاق کشف شده را 165 میلیون ریال برآورد و اضافه کرد: متهم 45 ساله این پرونده دستگیر و به مراجع قانونی معرفی شد.
7294/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.