معاون اسبق استاندار گیلان گفت: آنهایی که با وعده‌های ۲۵۰ هزار تومانی مردم را گول می‌زنند به شعور مردم توهین می‌کنند.

به گزارش ایلنا از رشت، مراسم افتتاح ستاد مردمی دکتر روحانی در رشت با حضور سیداحمدحسینی رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در گیلان، چهره‌های شاخص جریان اصلاح طلب و اعتدالگرای گیلان و حضور پرشور مردم در خیابان مطهری رشت برگزار شد.

سیداحمدحسینی در این مراسم ضمن تبریک میلاد امام زمان(عج) گفت: امیدواریم شاهد ظهور امام زمان(عج)باشیم.

وی با بیان اینکه همه ما جمع شدیم تا در ۲۹ اردیبهشت سرنوشت خودمان را رقم بزنیم و نهال امید را تبدیل به درخت تناور کنیم، اظهار داشت: مطمئنم مردم ایران هرگز فریب دروغ ها را نمی خورند.

وی همچنین افزود: برخی متاسفانه علی رغم اینکه دل‌شان برای کشور می‌سوزد، مردم را مأیوس می‌کنند چون می‌دانند اگر درصد مشارکت مردم بالای ۸۰ درصد برسد آنها برنده نخواهند بود.

رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در گیلان بیان داشت: امیدوارم در ۲۹ اردیبهشت با مشارکت گسترده ملتی که به بلوغ سیاسی رسیده‌اند آنهایی که دروغ می‌گویند متوجه شوند که نمی‌توانند دولت روحانی را از بین ببرد.

وی افزود: ایران برای کسانی است که به توسعه و پیشرفت دل‌بسته اند. متعلق به کسانی است که دنبال راستی هستند و همه می‌دانیم که دولت روحانی هیچگاه دروغ نگفته است و هرگاه قصوری پیش آمده با مردم شفاف صحبت کرده است.

حسینی ادامه داد: آنهایی که با وعده های ۲۵۰ هزار تومانی مردم را گول می‌زنند دارند به مردم توهین می کنند و تصور می کنند مردم ایران نادان هستند در صورتی که این طور نیست زیرا مردمان ایران تحصیل کرده هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.