به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام کاظم حافظ نیا غروب پنجشنبه در جمع فعالان قرآنی آستارا افزود: متاسفانه در برخی مواقع شاهد هستیم که نامزدهای انتخابات بدون در نظر گرفتن اصول اخلاقی، به تخریب همدیگر در فضای حقیقی و مجازی اقدام می کنند.
وی اضافه کرد: مومنان با هم برادر دینی هستند و شایسته نیست نامزدی به خاطر دست یابی به پست و مقام دنیوی، به تخریب نامزد دیگر اقدام کند.
وی با بیان اینکه حفظ آبروی مومن در کتاب آسمانی قرآن بارها مورد تاکید قرار گرفته ، اظهار کرد: قرآن نجات دهنده انسان هاست و اگر می‌خواهید در دنیا و آخرت به سعادت برسید، به دستورات آن عمل کنید.
وی با بیان اینکه متاسفانه زندگی ما با فرهنگ قرآنی فاصله دارد، تصریح کرد: با وجود اینکه تلاش های زیادی در این راستا انجام شده، اما فاصله با مفاهیم قرآنی زیاد است.
حجت الاسلام حافظ نیا خواستار رفع مشکلات موسسات قرآنی آستارا شد و افزود: باید این مشکلات با همکاری خیران شهرستان حل شود و دولتمردان به موسسات و خانه های قرآنی توجه ویژه داشته باشند.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و دارای سه موسسه قرآنی و پنج خانه قرآن است.
بر اساس گزارش دیگری از خبرنگار ایرنا در آستارا ، برای نخستین بار در آستارا مسابقه دو بانوان با هدف ترویج ورزش همگانی و تامین سلامت روحی و جسمی در جاده سلامت این شهرستان برگزار شد.
رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا در آئین اختتامیه این مسابقه ورزشی به خبرنگار ایرنا گفت: این مسابقه با شرکت 200نفر در دو رده سنی زیر 35 و بالای 35 سال در 2 و نیم کیلومتر مسافت برگزار شد و زهرا شهبازی، لعیا سید رضایی و مریم اسد زاده در رده سنی زیر 35 سال و خدیجه سفالی، نرگس آزاد و افسانه پیروزیان در رده سنی بالای 35 سال به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
وحید خاصی پور ادامه داد: ورزش همگانی پایه و مادر رشته های ورزشی است و برگزاری مسابقه های ورزشی ویژه بانوان علاوه بر ایجاد انگیزه و نشاط بیشتر، مروج فرهنگ ورزش در جامعه است.
اهدای لوح یادبود و جایزه به نفرات برتر از بخش های دیگر آئین اختتامیه مسابقه دو همگانی بانوان آستارا بود.
خبرنگار: یوسف هدایتی ** انتشاردهنده: کبیری
7105 / 7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.