به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا ، یونس رنجکش در دیدار با مدیر شعب بانک قرض الحسنه رسالت استان گیلان در فرمانداری آستارا افزود: در بندر آستارا زمینه های خوب اشتغال با سرمایه های خرد وجود دارد و موسسات و بانک ها با پرداخت تسهیلات با بهره های کم می توانند کمک مناسبی در رشد و بالندگی اقتصاد و رفع مشکلات مردم بکنند.
وی ادامه داد: هرگونه سرمایه گذاری و پرداخت تسهیلات به صاحبان حرفه و متقاضیان کسب و کار در آستارا بازدهی و برگشت خوبی دارد و بانک ها با ایجاد فرصت های جدید در ارائه تسهیلات و اصلاح برخی روش ها می توانند از این خدمات بهره دو طرفه ببرند.
فرماندار آستارا همچنین خواستارا ایجاد شعبه بانک قرض الحسنه رسالت در آستارا شد و بر همکاری خود در این رابطه اعلام آمادگی کرد.
مدیر شعب بانک قرض الحسنه رسالت نیز در این دیدار با قدردانی از حمایت فرمانداری آستارا از این بانک، به تشریح برنامه ها و هدف های بانک قرض الحسنه رسالت پرداخت و گفت: بانکـداری اجتماعـی حلقـه مفقوده بـازار کسـب و کار در ایـران است.
محمدرضا احمدی ادامه داد: نبود سـرمایه کافی از مشکلات اساسـی فعالان اقتصـادی کلان و خـرد اسـت و یکـی از روش هـای کمـک بـه کسـب و کار کلان، اسـتفاده از صندوق هـای اعتبـاری ملـی و کمک هـای دولتـی اسـت اما در کسـب و کار خـرد، فعـال اقتصـادی نیاز بـه مبلغی محـدود برای آغـاز و توسـعه کار دارد و قرض الحسـنه در این خصوص مفید است.
وی بانـک قرض الحسـنه رسـالت را حامی حقیقـی کسـب و کارهـای خـرد در سـال های گذشـته اعلام کرد و گفت: این بانک توانسـته اسـت قدم هـای مثبتـی بـردارد و بـی شـک ادامـه ایـن رونـد می توانـد بـه شـکل گیری کسـب و کارهـای خانگـی و کوچـک کمـک کنـد.
وی تاکید کرد: رسالت، تنها بانک خصوصی است که در امر قرض الحسنه فعالیت می کند و در قبال سپرده هایش سود نمی دهد و نمی گیرد و تسهیلاتش بدون سود و با دو درصد کارمزد سالیانه است.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری اذربایجان قرار دارد.
دریافت خبر: عیسی پاشاپور ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7124/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.