رییس شورای اسلامی استان گیلان در مراسم تجلیل از شوراهای اسلامی منطقه آزاد انزلی گفت: در صورت تداوم روش مدیریتی موجود منطقه آزاد انزلی موجب زمینه توسعه و درخشش گیلان در سطح ملی و بین المللی می‌شود.

به گزارش ایلنا از بندر انزلی، حسین علی خدایگانی رییس شورای اسلامی استان گیلان در آیین تجلیل از شوراهای اسلامی منطقه آزاد انزلی گفت: طی هفته‌های اخیر با حضور ریاست محترم جمهور شاهد افتتاح و شروع به کار پروژه‌های متعددی با سرمایه گذاری بخش خصوصی در منطقه آزاد انزلی بودیم که اقدام بسیار قابل توجه و کم نظیری است.

وی افزود: در صورت تداوم روش مدیریتی موجود در این منطقه و همراهی مسئولین محلی و استانی، این منطقه موجب زمینه توسعه و درخشش استان در سطح ملی و بین المللی شده است.

وی با قدردانی از اقدامات سازمان منطقه آزاد انزلی در سطح روستاهای منطقه ، وجود همکاری میان اعضای شوراها و دهیاران منطقه را در دستیابی به موفقیت حائز اهمیت ارزیابی کرد و گفت: وجود بازارهای مصرف 300 میلیونی در کشورهای حاشیه دریای خزر و تجربه موفق بندر جبل علی در شهر دبی، موید این مهم است که منطقه ای به این وسعت و پتانسیل ، می تواند نقش موثری در توسعه و صادرات ایران ایفا نماید.

رییس شورای اسلامی استان گیلان به تشریح جایگاه شوراهای اسلامی در قانون اساسی و سیره امام خمینی و مقام معظم رهبری پرداخت و تصریح کرد: شوراها می توانند در تمام امور مرتبط اثرگذار ظاهر شوند که این مهم در استان گیلان و محدوده این منطقه مشهود است و شوراهای استان گیلان نیز با همراهی دهیاران و شهرداران طی چهار سال اخیر علی رغم کمبودهای شدید بودجه ای موفقیت های زیادی در بخش های عمران روستایی و شهری بدست آوردند.

مجید فاتحی معاون فرهنگی اجتماعی گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی در سخنانی از همراهی های صورت گرفته از سوی اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران محدوده منطقه قدردانی کرد و اقدامات انجام شده در زمینه توسعه زیرساخت ها و امکانات فرهنگی، ورزشی و گردشگری روستاهای منطقه و برنامه های این سازمان در حوزه های حمایت از جوامع محلی و عمران روستایی را تشریح کرد.

گفتنی است در پایان مراسم گرامیداشت روز ملی شوراهای اسلامی از اعضای شوراهای منتخب محدوده منطقه با حضور مسئولین استانی و معاونین و مدیران این سازمان تجلیل شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.