فرماندار تالش با تاکید بر اینکه ایجاد امید و نشاط اجتماعی در جلب مشارکت حداکثری مردم جهت حضور در انتخابات، افزود: می توان با تبیین کارنامه و عملکرد نظام جمهوری اسلامی، مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت کرد.

به گزارش ایلنا از تالش، همایش مشارکت حداکثری اصناف و بازریان در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری و پنجمین دوره شوراهای‌شهر روستا به ریاست سید عیسی مهدوی فرماندار در سالن اجتماعات کوثر فرمانداری تالش برگزار شد .

سید عیسی مهدوی فرماندار شهرستان تالش اظهار کرد : بسیاری از کسبه‌ها و  بازاریان ما از جانبازان و ایثارگران هستند که در زندگی خود اهداف بزرگی را در راستای پیوستگی با اسلام ناب‌محمدی قدم برداشته‌اند.

 وی با  اشاره به اینکه بازاریان نبض جامعه را در دست  دارند، گفت: مردم شهرستان تالش در تمامی عرصه‌ها و شرایط بزرگ و ویژه با همزیستی و همدلی در  این شهرستان زبانزد خاص و  عام مردم ایران هستند. مردم این  شهرستان در همه عرصه‌ها همیشه پیشکسوت و پیش‌قدم بوده‌اند.

مهدوی با اشاره به توسعه و پیشرفت در انقلاب‌اسلامی افزود: در عمر انقلاب اسلامی، تمام ارکان نظام در تصمیم‌گیری‌های مهم کشوری و قانون همیشه از طریق  انتخابات مردمی تصمیم ‌گیری شده و انتخابات در کشور ایران امری است مقدس و هر رأی از هر یک از مردم تیروکمانی است در راستای کوری چشم دشمنان انقلاب.

فرماندار تالش مشارکت حداکثری مردم و برگزاری انتخاباتی باشکوه را ناشی از ایجاد امید و نشاط در جامعه عنوان کردو افزود: تشخیص مردم در انتخاب افراد شایسته، ملاک تصمیمات نظام جمهوری اسلامی است و مجریان تنها موظف‌اند تا زمینه حضور پرشور مردم در انتخابات را فراهم کنند.

مهدوی با تاکید بر اینکه ایجاد امید و نشاط اجتماعی در جلب مشارکت حداکثری مردم جهت حضور در انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: می‌توان با تبیین کارنامه و عملکرد نظام جمهوری اسلامی و با ایجاد امید و نشاط اجتماعی در جامعه، مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت کرد.

فرماندار تالش برگزاری انتخابات سالم و بدون نقص را از وظایف اصلی برگزار کنندگان انتخابات برشمرد و یادآور شد: مردم باید همواره اطمینان داشته باشند که از آراء آنها به درستی صیانت و حفاظت می‌شود تا بتوان اعتماد عمومی را که در پی برخی وقایع تَرَک برداشته است، ترمیم کرد.

وی با اشاره به اینکه میزان مشارکت مردم به دلیل شرایط کشور در منطقه و جهان از اهمیت بالایی برخوردار است و نشان می‌دهد مردم ایران با گذشت 38 سال از پیروزی انقلاب چه میزان در انتخابات مشارکت دارند، گفت: میزان آراء ماخوذه در ارزیابی‌های بین‌المللی و منطقه‌ای نشان‌دهنده میزان مقبولیت نظام و جایگاه حاکمیت در میان بدنه اجتماعی جامعه است و از این‌رو رهبر انقلاب همواره بر اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.