سپیدرود دوست داشتنی خروش تو مبارک ... حق مردم رشت ، حق جوانان و فوتبال دوستان و هواداران پیر و جوان رشتی ادا شد.
پنجاه سال گذشت و تیم محبوب و ریشه دار و دوست داشتی فوتبال رشت (سپیدرود) سرانجام به لیگ برتر فوتبال ایران صعود کرد.
مشکلات روحی و روانی عدم صعود این تیم ریشه ای برای بازیکنان، کادر فنی و هواداران باغیرت هرچه بود، تمام شد و به خاطره ها پیوست، امروز رشت مانده است و یک دنیا عشق هواداری و یک تیم لیگ برتری اصیل خوش قد و قامت.
حالا یک برنامه ویژه مانده تعیین تکلیف، وضعیت مالکیتی باشگاه، وضعیت حقوقی و قراردادهای بازیکنان و کادر فنی و تامین سرمایه، اسپانسرینگ و ... همه و همه اولین شرط است برای فقط حضور در لیگ برتر.
نباید کار را تمام شده بدانیم که تازه ابتدای کارست و ابتدای برنامه ریزی بزرگ مطابق اصول و استانداردهای بین المللی باشگاه داری و تیم داری حرفه ای ...
امید است متولیان فوتبال گیلان و باشگاه سپیدرود رشت، خیلی زود دست بکار شوند و پس از شور و شعف و شادی های صعود برای حضور در لیگ برتر فصل بعد تدبیر کنند، برنامه ریزی نمایند و با استفاده از تجارب افراد کاربلد و خاک خورده فوتبال، به سازماندهی امور بپردازند و از هم اینک به فکر رفع دغدغه ها باشند.
مسئولان عزیز حالا سپیدرود ورزشگاه بزرگی می خواهد که هر تیمی را در ورزشگاه رشت با فشار چند ده هزار نفری تماشاگرانش به زانو درآورد؛ حالا سپیدرود است و یک دنیا انتظار بجای هواداران رشتی از مسئولان استانی، حال سپیدرود است و یک دنیا آرزو!
سپیدرود به لیگ برتر آمد که سالها در سطح اول فوتبال ایران بماند و بدرخشد.
مسئولان گیلان! ما هوادار هستیم، خواهشا شما هم باشید!
2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.