به گزارش روز یکشنبه واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، رئیس پلیس آگاهی استان گفت:‌ در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از او در پوشش کارمند کمیته امداد، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
سرهنگ فرهاد فلاح کریمی ادامه داد: پلیس پس از اطمینان از صحت موضوع، متهم را شناسایی و دستگیر کرد و در بررسی‌های تخصصی مشخص شد متهم دارای پنج فقره سابقه کیفری در شهرهای مختلف است.
وی افزود: متهم با ایستادن در جلوی کمیته امداد و شناسایی سوژه اقدام به کلاهبرداری از آنان می کرد که پرونده او به مقام قضایی تحویل داده شد.
فرمانده نیروی انتظامی رشت نیز از کشف چهار دستگاه خوروی سرقتی و دستگیری یک سارق در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ رحیم شعبانی گفت: ماموران کلانتری 11 حین گشت زنی در مناطق آلوده به یک دستگاه سواری پراید مشکوک شده و دستور توقف این خودرو را صادر کردند.
وی با بیان اینکه در بررسی‌های پلیس، مشخص شد که این خودرو سرقتی بوده، تصریح کرد: راننده 36 ساله این خودرو در تحقیقات اولیه ، به سرقت اعتراف کرده است.
به گفته سرهنگ شعبانی، علاوه بر این خودرو، سه دستگاه خودرو سرقتی که به صورت بلاصاحب در سطح شهر رها شده بودند، توسط ماموران انتظامی مرکز استان کشف شد.
وی همچنین از دستگیری سارق موتورسیکلت و کشف یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ شعبانی ادامه داد:‌ ماموران بخش انتظامی کوچصفهان حین گشت‌زنی به یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک شده و دستور توقف این وسیله نقلیه را صادر کردند.
وی با بیان اینکه ‌ماموران با انجام بررسی‌های لازم، به مسروقه‌بودن این موتورسیکت پی بردند، افزود: راکب 25 ساله این موتورسیکلت توسط ماموران دستگیر و برای تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.
شهرستان رشت با شش بخش مرکزی، خشکبیجار، خمام، سنگر، لشت نشاء و کوچصفهان افزون بر 918 هزار نفر جمعیت دارد.
7294/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.