مجید ستوده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد:با توجه به قرار گرفتن گیلان در نوار ساحلی حاشیه خزر، ورزشکاران این استان در رشته های ورزشی ساحلی از توانمندی بسیاری برخوردار و در کشور از برترین ها هستند.
وی افزود: متاسفانه با وجود کسب مقام های قابل قبول در رشته هندبال ساحلی ، توجه خاصی به ورزشکاران این رشته نمی شود و بسیاری از ورزشکاران این رشته به دلیل کم توجهی و عدم حمایت مالی، در تیم های استان های دیگر حضور دارند.
ستوده گفت: در راستای جذب حامیان مالی برای ورزشکاران این رشته انتظار می رود مسئولان بندرانزلی و گیلان نسبت به رشته مفرح هندبال ساحلی توجه ویژه ای داشته باشند.
رئیس کمیته ساحلی هندبال گیلان یادآور شد: تیم هندبال ساحلی قوی سپید انزلی در سال گذشته موفق شد به عنوان نماینده استان در رده های سنی جوانان و بزرگسالان عنوان سوم مسابقات هندبال ساحلی منطقه شمال کشور را در شهرهای ساری و نوشهر از آن خود کند.
ستوده خاطرنشان کرد: حضور مقتدرانه و قدرتمند در مسابقات لیگ کشوری و درنهایت کسب مقام های برتر کشوری از مهمترین برنامه های در دستور کار هندبال ساحلی گیلان است .
وی برگزاری مسابقات در قالب لیگ های مختلف در همه رشته های ورزشی را باعث پیشرفت آن رشته دانست و تاکید کرد: با میزبانی منظم و قدرتمند در هرکدام از دور رفت یا برگشت رقابت های لیگ هندبال ساحلی کشور در بندرانزلی توانمندی تیم های گیلان را به نمایش می گذاریم .
وی با اشاره به نمایش قابل توجه تیم هندبال ساحلی گیلان در تورنمنت ساحلی هفته نکوداشت اصفهان با حضور تیم های ملی الف و ب ، افزود: درراستای آمادگی هرچه بیشتر ورزشکاران هندبال ساحلی گیلان رقابت های مختلفی چون میزبانی مسابقات ساحلی آجا و برگزاری مسابقات استانی ، پیش از برگزاری رقابت های لیگ کشور در دستور کار قرار دارد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، هندبال ساحلی یکی از فرم های هندبال است که در دو مرحله در ساحل برگزار شده و درصورت پیروزی هر کدام از تیم ها در یک مرحله به عنوان تساوی تلقی شده و بازیکنان به صورت انفرادی باید در قانون گل طلایی توپ را وارد دروازه حریف کنند.
بیشتر قوانین این بازی مانند هندبال سالنی بوده و تنها تفاوت آن در گل های یک امتیازی و 2 امتیازی است.
خبرنگار: رضا اکبری ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7471/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.