از خدا آفرین در آذربایجان شرقی تا اصفهان آن هم با پای پیاده، ۱۲۰۰ کیلومتر راه را پیموده تا به ورزشگاه نقش جهان برسد و بازی سپاهان و تراکتورسازی را در این ورزشگاه از نزدیک ببیند و از تراکتور طرفداری کند.

شهریار عباس زاده، یک شهروند اهل آذربایجان شرقی به خبرنگار ایسنا می گوید: از ۲۱ فروردین با پای پیاده در راه هستم تا به ورزشگاه نقش جهان برای تشویق تیم تراکتور در مقابل سپاهان برسم.

او که ساعت ۴ صبح روز ۸ اردیبهشت پس از ۲۰ روز پیاده روی به اصفهان رسید ادامه داد: من از کودکی فوتبال را دوست داشتم و همواره دوست داشتم برای تراکتور بازی کنم و از این تیم طرفداری می‌کنم.

او علت چنین حرکتی را عشق به فوتبال، عشق به آذربایجان و عشق به تراکتور عنوان می کند و می‌افزاید: من آمده‌ام تا نشان دهم که عشق به تراکتور تا چه اندازه است و همه این سختی‌ها را به خاطر این عشق‌ به جان می‌خرم.

این هوادار تراکتور سازی ادامه می دهد: من وقتی وارد استان اصفهان شدم واقعاً از لحاظ بدنی با مشکل مواجه شدم و هواداران و لیدرهای سپاهان به سراغ من آمدند و از آنها بسیار تشکر می‌کنم. آن‌ها پزشک سپاهان را بالای سر من آوردند و به من کمک کردند تا تاول‌های پاهایم خوب شد. در کل هواداران سپاهان برایم سنگ تمام گذاشتند.

عباس زاده می‌گوید: این حرکت هواداران سپاهان نشان داد که عشق به فوتبال اولین عشق طرفداران این دو تیم است و من باید بگویم که میان هواداران تراکتور و سپاهان یک تعامل بسیار خوبی وجود دارد و من خوشحالم که هواداران این دو تیم به این مهم دست یافته‌اند.

به گزارش ایسنا، شهرستان خداآفرین یکی از شهرستان‌های استان آذربایجان شرقی است، که با وسعت ۱۵۲۵ کیلومتر مربع ۳٫۳ درصد مساحت استان را شامل می‌شود و از سمت شمال با کشور جمهوری آذربایجان جمهوری آذربایجان، از سمت شرق با استان اردبیل، از سمت غرب با شهرستان جلفا و از سمت جنوب با شهرستان‌های کلیبر و ورزقان هم‌مرز است. مرکز شهرستان، شهر خمارلو است. این شهرستان از ۳ بخش مرکزی، گرمادوز و منجوان تشکیل یافته‌ است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.