مسئول‌دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان از میزبانی این استان در گردهمایی مسئولان دبیرخانه‌های کانون‌های مساجد کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندر انزلی، حجت الاسلام سلیمان پورابراهیم، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد گیلان از میزبانی این استان در گردهمایی مسئولان دبیرخانه های کانون های مساجد کشور خبر داد و گفت: اولین جلسه گردهمایی مسئولان دبیرخانه‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور در مجتمع شهید مطهری انزلی برگزار می شود.

وی ادامه داد: در این همایش حجت الاسلام ارباب سلیمانی، مشاور وزیر و دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور و مسئولان دبیرخانه کانون های مساجد ۳۱ استان حضور داشته و به بررسی سیاست های ستاد عالی در سال جاری می پردازند.

حجت الاسلام پورابراهیم با اشاره به محورهای این جشنواره تصریح کرد: بررسی چگونگی تحقق شعار سال(اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال)، بررسی نامه و بودجه عملیاتی سال ۹۶ و تنظیم تفاهم نامه های فی مابین، ارائه گزارش عملکرد استان ها در سال ۹۵ بصورت مکتوب یا لوح فشرده و سایر از محورهای این گردهمایی است.

وی اظهار کرد: این گردهمایی روز جمعه (اول اردیبهشت) آغاز شده و به مدت سه روز تا یکشنبه (۳ اردیبهشت) در مجتمع آموزشی، اقامتی شهید مطهری انزلی برگزار می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.