دبیر حزب مردم سالاری گیلان گفت: اصولگرایان می‌خواهند با کاندیداهای مختلف در مناظرها بر علیه روحانی باشند در صورتیکه قطعه ،قطعه شدن آرا یکی از عوامل شکست آنها خواهد شد.

کمال لشکری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا از رشت پیرامون احتمال اجماع اصولگرایان روی یک گزینه اظهار داشت: تحت هیچ شرایطی اصولگرایان به اجماع نخواهند رسید. صحبت های اعضای این جریان نشان دهنده این حقیقت است که اجماعی در بین آنها وجود نخواهد داشت.

وی تصریح کرد: اصولگرایان می‌خواهند با کاندیداهای مختلف در مناظره‌ها بر علیه روحانی باشند در صورتی‌که قطعه ،قطعه شدن آرا یکی از عوامل شکست آنها خواهد شد.

لشکری خاطرنشان کرد :همچنین نو اصولگرایانی هستند که معتقدند ما حرف‌های زیادی برای گفتن داریم که از قبل گفته نشده و حاضر هم نیستند تحت هیچ شرایطی برای رسیدن به اجماع از کاندیداتوری کناره گیری کنند.

دبیر حزب مردم سالاری گیلان با تاکید بر اینکه اصلاح طلبان بعداز فشارهایی که متقبل شده اند سعی کرده اند در عرصه های سیاسی کمتر اشتباه کنند بیان داشت:از این رو دولت اعتدالی ضمن اینکه بخشی از خواسته های آنها را تامین می‌کند می‌تواند با ریل گذاری روی عقلانیت و خردجمعی، کشور را از بحران نجات‌ و به سوی توسعه رهنمون کند. از این رو اصلاح‌طلبان حاضرند از حقوق مسلم خود چشم بپوشند اما کشور و مردم آسیب نبینند.

لشکری در پاسخ به این سئوال که با توجه به حضور چهره‌های شاخص اصلاح‌طلبان برای انتخابات شوراها آیا این جریان برنامه‌ای برای اعلام لیست خواهد داشت، بیان کرد: در استان‌ها شورای اصلاح‌طلبان شکل گرفته و بمانند آن در شهرستان‌ها هم در حال تشکیل شورای اصلاح طلبان هستیم که نیروهای عملیاتی وبرنامه ریز سعی خواهند کرد با رعایت همه جوانب افرادی اهل کار و معتقد به کارهای کارشناسانه را به مردم تحت عنوان لیست معرفی کنند.

وی با اشاره به حضور احمدی نژاد در انتخابات پیش رو اظهار داشت: رفتارهای کنونی احمدی نژاد نشان می‌دهد که گفته های اصلاح‌طلبان و آنچه پیش‌بینی شده بود درباره او کاملا درست بوده که وی منافع شخصی را بر منافع ملی کشور ترجیح می‌دهد و تناقض‌های رفتاری و گفتاری وی به کشور ضربه زده و خواهد زد.

دبیر حزب مردم سالاری گیلان تصریح کرد: در پی تذکرات مقام معظم رهبری به ایشان در طی نامه ای گفتند نه خودم ثبت نام می‌کنم و نه احدی را معرفی می‌کنم اما دیدیم که علاوه بر خود نفراتی را همراه خود برای ثبت نام آورده بودند.

لشکری افزود: از زمان نگارش نامه به رهبری که در مهر ماه سال گذشته حدود ۶ ماه می‌گذرد امروز دیدیم که‌ثبات گفتاری و رفتاری در احمدی‌نژاد وجود نداشته و ندارد و بنده معتقدم که شعارهای فریبنده و پوپولیستی وی در کشور خریداری ندارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.