به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، محسن حسینی صبح امروز در نشست خبری در رشت اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب گیلان با پیگیری‌های گسترده، اختصاص 246 میلیون دلار تسهیلات کم بهره برای ایجاد تاسیسات فاضلاب در 5 شهرستان گیلان را جذب کرده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان گیلان، صومعه سرا، آستانه اشرفیه، لاهیجان، لنگرود و رودسر را از شهرستان‌های مذکور عنوان کرد و افزود: اقدامات ابتدایی ساخت تاسیسات و تجهیزات جمع‌آوری و دفع فاصلاب در این شهرستان‌ها انجام شده است.

حسینی با تاکید بر اینکه تیرماه امسال درخواست اعتبار مذکور در بانک توسعه زیرساخت آسیا مطرح می‌شود خاطرنشان کرد: اقدامات جذب تسهیلات ساخت و توسعه تجهیزات فاضلاب 5 شهر استان گیلان برای تصویب نهایی در تیرماه امسال بررسی می‌شود.

وی با اشاره به نحوه سرمایه گذاری در پروژه‌های مذکور بیان کرد: در پروژه ساخت تاسیسات و تجهیزات جمع آوری و دفع فاضلاب شهرهای استان گیلان، سرمایه گذاری 70 درصدی از سوی بانک مذکور و 30 درصدی از سوی دولت انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان گیلان خاطرنشان کرد: شرکت آب و فاضلاب شهری گیلان در راستای ارتقاء زیرساخت‌های فاضلاب در گیلان اقدامات مطلوبی انجام داده و اقدامات مذکور رو به افزایش است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 618054
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.